Pretraga

Modna dizajnerica: Odjeća brenda Carol idealna je za manekenke, ali i ‘obične’ žene

A- A+

Klara Ivanović je 28-godišnja dizajnerica koja se sa svojim pozivom prvi put susrela još kao dijete, a ozbiljnije mu se posvetila u srednjoj školi. Nekoliko godina kasnije osnovala je brend Carol  čija filozofija je da se svaka žena osjeća dobro i lijepo u onome što nosi. Mlada dzajnerica izrađivala je od običnih haljinica do vjenčanica, a priznaje kako ju najviše raduje oslikavanje svile.

Foto: privatna arhiva

Život u svijetu mode i dizajna približila nam je 28-godišnja Klara Ivanović koja je završila Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu te osnovala modni brend Carol. Rođena je u Novoj Gradišci te se nakon završene srednje zubotehničke škole ipak odlučila posvetiti ljubavi prema dizajnu koju gaji još iz djetinjstva. U razgovoru nam je Klara otkrila kako se našla u modnom svijetu kao i kada je otvorila svoj prvi salon u Zadru.

Izdvojeni članak

Novalica.com – platforma pomoću koje se povezuju amateri i profesionalci s agencijama ili dizajnerima

Ozbiljnijim dizajnom počela se baviti još u srednjoj školi

– S dizajniranjem sam se susrela još kao dijete. Moja baka bila je krojačica i često bi nam nešto šivala. Bila je jako stroga i pedantna u svom poslu i uvijek nam je ispunjavala želje. Kako je uvijek bilo krpica po kući, sestra i ja bi se igrale i šivale odjeću za barbike, prisjetila se 28-godišnja dizajnerica.

Nastavila je kako je s prvim ozbiljnijim dizajniranjem krenula u srednjoj školi. Za sestrinu krizmu je haljine za nju i kumu sama dizajnirala te ih oslikala s cvjetnim motivom. Zatim je upisala modni dizajn na zagrebačkom TTF-u.

Izdvojeni članak

Mlada Makaranka oduševila dizajnom potpuno atipičnih radnih odora


Brend za manekenke i 'obične' žene

– Carol žena predstavlja svaku samosvjesnu ženu sa stilom. Filozofija mog brenda je omogućiti svakoj ženi da se osjeća dobro i lijepo u onom što nosi, bila ona manekenka ili sasvim ‘obična punija’ žena. Jako je bitno da žena u Carol odjeći izgleda elegantno, zapaženo te da jednostavno blista, tvrdi Klara Ivanović.

– Kroz fakultet sam se razvijala kao dizajner i pokušavala napraviti nešto drugačije, ali prepoznatljivo. Za vrijeme studiranja nekako sam uvijek bila naklonjena klasici, čistoći linija, a sebe sam pronalazila u kreacijama Coco Chanel. Filozofija, način rada, perfekcionizam, čistoća linija, elegancija, gracioznost, zadržala se i dan danas. Chanel me oduševljava i danas iako više nije na čelu žena zbog koje su se dogodile mnoge promjene u svijetu mode, ističe Klara.

Dodaje kako za nju odjeća nikada nije bila samo komercijalna, nego istu doživljava kao umjetnost. Kad je počela suradnju s Hrvatskim narodnim kazalištem u Zadru, paralelno je radila u jednom salonu vjenčanica te je shvatila da nikad neće biti zadovoljna dok ne pokrenem vlastitu kolekciju. Tako je krenula samostalno pod imenom Carol.

Oslikavanje svile je posebna i neponovljiva priča

Klara je svoj prvi salon otvorila 2009. godine u Zadru, no nakon udaje te potrebe da uskladi posao i obiteljske obaveze, poslovanje je prebacila u kuću u Biogradu na moru. Objašnjava kako je radila dizajn od običnih haljinica do vjenčanica.

Izdvojeni članak

Mlada Osječanka od potpisivanja vlastite odjeće stvorila modni brend Lukabu

– Još uvijek radim svečane haljine i vjenčanice po principima visoke mode, ali i radim i odjeću za svaki dan te nastojim svakako dizajn prilagoditi udobnosti i praktičnosti, otkiva 28-godišnjamodna dizajnerica.

Priznaje da joj je oslikavanje svile najveća radost. Od samog početka radi s oslikavanjem te isto nastoji ukomponirati u svaku iduću kolekciju kroz različite elemente i teme.

– Oslikavanjem postižem mekoću, jednu vrstu romantike i komad odjeće postaje unikat te ga ni sama kao autor ne mogu u doslovnom smislu kopirati. Vjenčanice me, pak, vode u svijet bajki i romantike, a kaputi i klasika u svijet geometrije tako da mi je teško izdvojiti posebno najdražu kolekciju, otkriva Klara.

Izdvojeni članak

Otkrijte zanimanje: Za modne dizajnere Hrvatska nije idealna država

Za proljeće stiže cvjetna rapsodija

Za proljeće ove godine priprema cvjetnu rapsodiju oslikanih motiva na odjeći, a boje kolekcije su nježne pastelne, bijela i ivory. Dio dizajniranih komada je već dostupan na stranicama Nov-a-portera.

– Savjet koji mogu dati mladim dizajnerima je da slijede svoje srce i viziju da ne odustaju od svojih principa, a uspjeh dođe sam od sebe. Uspjesi su samo treptaji u jednoj poslovnoj karijeri koji trebaju biti poticaj na daljnji rad na sebi i dizajnu, savjetuje dizajnerica.

Kolekciju brenda Carol možete pogledati na sljedećem linku.