Možda ste primijetili da ljudi masovno koriste Tik-Tok: Evo što je i kako funkcionira ta aplikacija
Početkom 2017. popularni Vine je ugašen, a u posljednjih nekoliko mjeseci njegovo mjesto pokušava zauzeti Tik-Tok. Aplikacija je to koja je prošle zime bila najpreuzimanija, a prestigavši tada čak i popularni Instagram, Snapchat i Facebook. Riječ je zapravo o aplikaciji unutar koje korisnici kreiraju kratke videozapise, a djeluje i kao društvena mreža.
Tik-tok aplikacija je nastala u Kinin još 2016. godine, a njena svrha je stvaranje i dijeljenje kratkih videa. Glavni naglasak je na zanimljivim efektima koje se mogu uvrstiti u video, kao i pozadinskoj glazbi koju obično čine popularne pjesme.
Najčešći videozapisi koje korisnici objavljuju su plesne tematike, ima tu i komičnih skečeva, a kao i na svakoj društvenoj mreži i izazova.
Vodeća je to aplikacija za kreiranje kratkih videa u Aziji, a ubrzo se proširila i izvan tog kontinenta, budući da je od 2018. dostupna na 75 jezika. Sredinom 2018. aplikacija Tik-Tok dosegla je 500 milijuna korisnika, a za njenu popularnost zasigurno su zaslužne i brojne zvijezde te influenceri koji su ju promovirali putem Instagrama i Snapchata.
Tik-Tok je aplikacija dostupna i na Androidu i iOS-u. Slično kao i ostale društvene mreže, ima feed na kojemu se nalaze najpopularniji zapisi, a nakon registracije moguće je i ‘lajkati’ objave. Vaš račun može biti javan ili privatan, odnosno možete odabrati tko će vaš sadržaj moći pregledavati, a umjetna inteligencija odabire koji će se sadržaj pojavljivati na vašem feedu.