Na studentskoj konferenciji otkriveno što sve firme rade da privuku zaposlenike
Prošli tjedan održala se Marketing Madness konferencija u organizaciji neprofitne udruge Hrvatske studentske asocijacije, mnogima poznatije pod svojim akronimom HSA. Studenti su se na konferenciji, između ostalog, imali prilike upoznati i sa, sve popularnijim, employer brandingom.
Tema prvog dana Marketing Madnessa bila je Generacija Z, a sudionici su se kroz interaktivna predavanja i dinamične panel-diskusije s najvećim marketinškim stručnjacima regije mogli pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i pružatelji usluga susreću prilikom komunikacije s pripadnicima nove generacije koja svojim preferencijama značajno odskače od prethodnih.
Drugi dan je bio posvećen jednom od najvećih svjetskih aktualnih trendova marketinškog svijeta, employer brandingu, a cilj je bio kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što poduzeća u praksi rade kako bi privukla najkvalitetnije zaposlenike i stvorila imidž poželjnog poslodavca.
Sudionici konferencije mogli su poslušati šest predavanja i dvije panel rasprave te postaviti pitanja stručnjacima iz renomiranih kompanija kao što su A1 Hrvatska, Bornfight, Bruketa&Žinić&Grey, Degordian, ProMedia Group, PwC Hrvatska, Infinum, Srednja.hr. Sudionici su u sklopu konferencije odmah mogli primijeniti stečena znanja na nekoj od četiri radionice.
Sudionici iz šest zemalja
Popraćenost konferencije premašila je sva očekivanja organizatora i poprimila konotaciju jedne od najvećih studentskih konferencija u regiji.
Za oba dana konferencije pristiglo je 1504 prijava iz čak 6 zemalja: Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije, Srbije i naravno Hrvatske s najvećim brojem prijava.
Također je zabilježeno 2048 povezivanja na konferenciju studenata sa mnogobrojnih hrvatskih sveučilišta, veleučilišta te privatnih fakulteta, a u velikom broju su nas pratili i studenti sveučilišta izvan Hrvatske iz gore navedenih zemalja koji su također prepoznali potencijal koji konferencija ostvaruje u okviru cijele regije.
Mnogo je pozitivnih komentara od strane sudionika, ali i govornika.
Tako je Bojan Bajić, marketing direktor Infinuma, sudjelovao je u panel raspravi Employer brandinga. Evo kakav dojam ima o cijeloj konferenciji: ‘Marketing Madness pamtit ću svakako po zanimljivoj panel diskusiji te zanimljivim predavanjima. S obzirom da meni ovo nije prvo prisustvovanje na MM konferenciji, želim svima čestitati da radite tako super posao i zahvaliti vam jer mi je jako drago da se ovo održava. Organizacija je super, sve je proteklo glatko te smatram da je ovo bio odličan ulaz u vikend!’
Za one koji su propustili, dostupna live varijanta
Petra Ignjatović, marketing direktor Bornfighta, ima također pozitivno mišljenje o konferenciji: Baš mi je drago da sam sudjelovala u panel raspravi drugog dana. Drago mi je da se organiziraju ovakve konferencije kojih u mojim danima nije bilo. Marketing Madness ima posebnu reputaciju – već je postao etablirani brend. Kada kažete nekome da sudjelujete u Marketing Madnessu svi se oduševe te svi imaju pozitivne asocijacije. Dobra razina kvalitete je stvarno jedan recept za uspjeh. Organizacijski tim je vrlo profesionalan i pristupačan te je na vrijeme otklonio sve moguće poteškoće. Nadam se i veselim se suradnjama u budućnosti.’
Robert Petković, već tradicionalni govornik na Marketing Madnessu, direktor digitalne analitike u ProMedia Grupi, zatvorio je drugi dan konferencije svojim predavanjem ‘Kako mjeriti učinkovitost Employer branding sadržaja’, a naglasio je kako je riječ o najboljoj studentskoj marketinškoj konferenciji u Hrvatskoj.
– Primili smo mnogo upita o snimci konferencije od strane studenata i profesionalaca koji nisu mogli u cjelosti popratiti oba dana konferencije. Nažalost zbog zaštite podataka nismo prenosili snimku konferencije, no live varijanta bila je dostupna još dan nakon konferencije, za sve one koji su propustili neko predavanje, kažu organizatori.
Platforma za gradnju karijere
Napominju da HSA uz ovu konferenciju, koja je postala prepoznatljivi brend na tržištu, organizira još mnoge projekte.
– Nadamo se da će i ostali projekti Udruge ostvariti ovoliku prepoznatiljivost te ovim putem pozivamo sve zainteresirane da prate naše društvene mreže kako bi si osigurali mjesta na drugim konferencijama, natjecanjima i projektima koji za studente predstavljaju savršenu platformu za izgradnju uspješne karijere i budućnosti u poslovnim vodama ekonomije, poručuju organizatori za kraj.