Mlada startup tvrtka iz San Francisca American Giant ostvarila je
nezapamćen uspjeh s najobičnijom majicom s kapuljačom. Unatoč cijeni od 500 kuna
ova majica je toliko tražena da ljudi čekaju i po četiri mjeseca na vlastiti
primjerak, a prozvođač je otvorio četiri nova pogona kako bi bio u mogućnosti
ispoštovati sve narudžbe.
American Giant, startup tvrtka iz San Francisca koja se bavi prodajom odjeće putem inerneta, ostvarila je ogroman i potpuno neočekivan uspjeh sa prodajom svoje majce s kapuljačom. Usprkos
relativno visokoj cijeni od gotovo 500 kuna i poprilično dugom periodu čekanja na
vlastiti primjerak ogromna potražnja je primorala proizvođača da otvori nove pogone za proizvodnju, u posljednjih godinu dana, kako bi se zadovoljila rastuća potražnja za ovim
odjevnim predmetom.
Iznenadni porast popularnosti
U prosincu prošle godine majca je bila na tržištu gotovo deset mjeseci kada je portal Slate proglasio ‘najbolje napravljenom majcom s kapuljačom ikada’ i od tada potražnja nezaustavljivo
raste.
Na vlastiti primjerak popularne majce treba čekati i do četiri mjeseca ali unatoč tome narudžbe ne prestaju. Kompanija, koja je prvotno imala samo jedan pogon u kalifornijskom Brisbaneu,
otvorila je još jedan pogon u Los Angelesu i dodatna tri u ruralnim predjelima
Sjeverne Karoline. Osim popularne majce tvrtka proizvodi kompletan odjevni
asortiman, međutim majca s kapuljačom je i dalje primarni razlog poslovnog
uspjeha ove tvrtke.
Kvaliteta kao prepoznatljivost
U svojim osvrtima i feedbackovima na stranicama American Gianta zadovoljne mušterije otkrivaju u čemu je tajna popularnosti. Hvale kvalitetu izrade i dizajn koji ostavlja dojam kao da je
majica rađena po mjeri, a izrađena je od 100 postotnog pamuka. Kao dodatne prednosti ističu se debljna materijala toplina i izdržljivost.
Na kreiranju popularnog dizajna osam mjeseci su radili izvršni direktor kompanije Bayard Winthorpe, bivši Appleov inžinjer Phillipe Manoux i svjetski priznati dizajner Steve Mootoo.
Za razliku od većine konkurencije American Giant svoje prozvode proizvodi isključivo u SAD-u, a Winthorpe naglašava kako se u radu neće oslanjati na jeftiniju inozemnu radnu snagu što
je također pridonijelo stvaranju pozitivnog imidža kompanije i velikoj
potražnji na matičnom tržišu.