Nakon što su odbili influencericu, porečki restoran surađivao s TikTokerom: Novac donirali dječjem domu
Nakon što je koncem ovog ljeta javnost doslovno ismijala mladu influencericu Doris Stanković. jer je u zamjenu za reklamu tražila večeru u porečkom restoranu Cotton Club, taj je restoran s jednim TikTokerom ipak – surađivao. Zajedno su donirali novac u humanitarne svrhe, a kako im se mladić očito svidio platili su mu i prijevoz i smještaj u visini od 500 kuna, a mladić je je taj iznos donirao dalje.
Udruga za zaštitu životinja SOS Šape Poreč na svojim je društvenim mrežama objavila zanimljivu vijest iz restorana Cotton Club u Poreču. Taj je restoran, nakon neslavne epizode s influencericom Doris Stanković ovoga ljeta, s jednim TikTokerom ipak surađivao.
Novac od večere donirali Dječjem domu
Kako ističu, mladić je pristao na večeru gdje će novac biti doniran u humanitarne svrhe. Preciznije, taj se iznos donirao Dječjem domu u Sisku. No, priča tu ne staje, a Cotton Club i mladić i dalje su nastavili donirati novac.
– Jedan Tik-Toker je prihvatio izazov: Matej Vukasović, student psihologije iz Zagreba, koji je u Istru došao skupljajući online donacije za put. Ručak je bio odličan, trošak cca 350 kn, Cotton je dodao još toliko i Matej je izabrao da se iznos od 700 kn donira Dječjem domu Vrbina u Sisku. E, sad, ni to nije bilo dovoljno Cotton Clubu pa su platili dobrom mladiću prijevoz i smještaj u visini od 500 kn, a on je i taj iznos donirao dalje. I kad je izazov u igri, ulozi postaju sve veći; Cotton Club odlučuje još 700 kn donirati – nama! Žao nam je što nismo bili prisutni, ali osjećamo da je atmosfera bila dobra, a kad se okupe dobri ljudi to nije ni čudno. Hvala vam, Hvala što se igrate, izazivate, natječete, uživate ali pri tome ne zaboravljate na one koji vas trebaju, istaknuli su iz Udruga.
Ovog ljeta odbili mladu influencericu
Kako smo pisali, ovog ljeta porečki restoran Cotton Club dospio je u fokus javnosti nakon što su odbili suradnju s mladom influencericom Doris Stanković. Ona je u restoranu tražila večeru u zamjenu za reklamu restorana na njezinom Instagram profilu. U tom trenutku Doris na toj mreži prati oko 70-ak tisuća ljudi. Restoran je to, kako su nazvali, traženje besplatne večere, odbio, a mladu influencericu nazvao Instagram siroticom.
Ona je potom cijelu njihovu korespondenciju objavila na TikToku, pa je cijeli slučaj postao viralan. Većina javnosti bila je na strani restorana, a neki poznati novinari, kolumnisti, poduzetnici ili samo komentatori na društveni mrežama ustanovili su kako se ručak treba zaraditi, a ne tražiti besplatan.
Mnogi su u svojim napadima daleko pretjerali, do te mjere da su je neki nazivali žicarošicom, besposličarkom i spobodom, a mnogi su pokazali da uopće ne razumiju kako funkcionira posao i marketing u 21. stoljeću.