Pretraga

Ni Madonni ne ide prodaja

A- A+

Madonnin novi album “MDNA” prošli tjedan debitirao je na vrhu Billboardove ljestvice prodavši se u 359 tisuća primjeraka. Kada uzmemo u obzir da se radi o kraljici popa koja ima hordu obožavatelja, to i nije tako veliko iznenađenje. No, čudna stvar se dogodila u drugom tjednu prodaje kada je ona pala za čak 88%, što je najveći pad prodaje u povijesti!

Razlog zašto je ovaj pad tako golem možemo naći u taktici kojoj je Madonna pribjegla kako bi povećala prodaju albuma. “Material Girl” je bila tako dobra da je ponudila svakome tko kupi kartu za neki od koncerata na nadolazećoj turneji da besplatno skine njezin novi album. Ti pokloni računali su se kao 185 tisuća prodanih primjeraka, što je više od pola! Madge je valjda svjesna da ljude više toliko i ne zanimaju njezini novi albumi koliko ih samo zanima da ju vide kako izvodi svoj veliki .

Madonna, koja je inače ta koja postavlja nove trendove, ovu taktiku nije sama izmislila već ju je pokupila od svoje kolegice Lady Gage koja je svima ponudila primjerke svog albuma po cijeni od 99 centi kako bi u prvom tjednu vladala top-ljestvicama. Taština? Definitivno. Glazbenici tako ne zarađuju više ili manje novca (ionako zarađuju novac od turneja, a ne od prodaje albuma) nego samo imaju potrebu biti na vrhu kako bi pokazali tko je ovdje glavni.