Reklama za limunadu Pipi snimljena na Bačvicama tijekom 80-ih godina, legendarnu splitsku ljepoticu i jednu od najpoznatijih missica Anu Sasso je vinula u visine, odnosno učinila je seks simbolom na teritoriju bivše države. Nakon 31 godinu, mlada Marija Milić, nova je ‘Pipi’ djevojka, koja će pokušati ‘pobrati’ barem približnu slavu kao spomenuta ljepotica, a usput i izreklamirati limunadu.
Poprište snimanja reklame isto – glasovita splitska plaža Bačvice, a u ulozi ‘Pipi’ djevojke legendarnu splitsku ljepoticu Anu Sasso, zamijenila je 21-godišnja atraktivna Marija Milić. Inače reklama je svojevrsni remake uratka, koji je mamio uzdahe nešto starijim generacijama.
U reklami će se naći i dečko Marije Milić, odnosno nogometaš Hajduka Sandro Gotal.
Sve je to zapravo zajednički projekt NK Hajduka i Dalmacijavina, čiji je brend Pipi, budući da je još početkom ožujka dogovorena suradnja između tvornice pića i nogometnog kluba.
Prema njoj, od svake prodane boce Pipija, Hajduku će pripasti 1,25 kuna, što je 25 posto maloprodajne cijene proizvoda, piše Poslovni.hr.
Kako prije dva dana snimljena reklama za Pipi još nije objavljena, pogledajte prvotnu verziju iz 80-ih, na koju se odnosi ovaj remake.