Odluka koja se nekima neće svidjeti: Na popularnu aplikaciju za dopisivanje uskoro stižu reklame
Šef WhatsAppa Will Cathcart potvrdio je da bi na tu popularnu aplikaciju za razgovore uskoro mogle stići reklame. No, na sreću korisnika, reklame se ne bi trebale pojavljivati u odjeljku kojeg svi najčešće koriste – onom za razgovore. Cathcart otkriva da će reklame biti rezervirane za odjeljke gdje se nalaze kanali i statusi korisnika.
Na popularnu aplikaciju za razgovore mogle bi uskoro stići reklame, potvrdio je to šef WhatsAppa Will Cathcart. Napomenuo je da ne planiraju postavljati reklame na početnu stranicu s razgovorima, već na neka druga mjesta.
– Oglasi bi se mogli naći na kanalima ili u statusima. Primjerice, kanali mogu ljudima naplaćivati pretplatu, mogu biti ekskluzivni za plaćene članove, a vlasnici mogu tako i promovirati svoj kanal. Ali ne, nećemo vam stavljati reklame u odjeljak za pristigle poruke, objašnjava Cathcart.
Kako prenosi TechCrunch, WhatsApp je još prije govorio o tome da će stavljati reklame u odjeljak za statuse, ali to nikada nisu ostvarili. Iako je Cathcart to iznio kao mogućnost, ništa se još nije pojavilo. Navedeno je da Meta trenutno ne testira reklame ni u jednoj zemlji, ali zbog izjave Cathcarta, može se zaključiti da će se to dogoditi u skorijoj budućnosti.
Podsjetimo, WhatsApp trenutno koristi više od dvije milijarde ljudi diljem svijeta. Za prihode se oslanja uglavnom na oglase koji se prikazuju na drugim platformama, pa bi im dodatak koji Cathcart spominje zasigurno povećao zaradu.