Odzvonilo akcijskim letcima: Stranica Jana i Sunčice okuplja sve akcije na jednom mjestu
Sunčica je studentica biologije na PMF-u, a Jan je nedavno diplomirao na FER-u. Zajedno s Janovim ocem Zdravkom, diplomantom FOI-a koji je sada u mirovini, pokrenuli su web stranicu zbog koje bi akcijski letci i katalozi trgovačkih lanaca mogli otići u prošlost. Kao što i samo ime govori, njihova stranica SveAkcije na jednom mjestu, vrlo pregledno, informira zainteresirane o većim trgovačkim akcijama na različite grupe proizvoda – od prehrambenih pa sve do higijenskih potrepština, odjeće i tehnike.
U gospodarskoj smo krizi izgleda zaglibili, pa bi trebalo paziti na svaku kunu. Mnogi to i čine puneći frižidere i ormare proizvodima koji su na akciji. Odličan način uštede, ali brojne je akcije svih trgovačkih lanaca ponekada teško pratiti.
Želja je bila izraditi nešto modernije od letaka
Tom su problemu doskočili Sunčica, Jan i Janov otac Zdravko, osmislivši internet stranicu SveAkcije na kojoj čitatelji na jednom mjestu i u samo par klikova mogu doznati gdje potrebne proizvode mogu kupiti po akcijskim cijenama.
– Pošto je Jan završio FER i programiranje mu je zanimanje, on je preuzeo razvoj sustava. Ja sam zadnja godina studija biologije na PMF-u u Zagrebu, skupa s Janom i Zdravkom unosim akcije u sustav i promoviram stranicu na društvenim mrežama kako bi se što više pročulo za nju. Zdravko je završio FOI u Varaždinu, radio u banci, a odnedavno je u mirovini pa, pošto ima viška slobodnog vremena, pomaže nam u održavanju projekta, upoznaje nas Sunčica sa svojim timom.
Ideja se rodila zbog želje za kvalitetnim ispunjavanjem slobodnog vremena, a usput bi ovako mogli zaraditi i koju kunu.
– Oboje smo primijetili nakupljanje letaka ispred ulaza u zgradu te smo se odlučili pozabaviti tim ‘problemčićem’ odnosno napraviti nešto modernije i možda za mlade ljude aktualnije, te tako ljudima olakšati pregledavanje i pretraživanje akcija, objašnjava Sunčica.
Trenutno sami pretražuju i unose akcije iz web kataloga u sustav, ali im je svakako u planu da u taj proces uključe i trgovačke lance, na obostranu korist.
– Još nismo počeli zarađivati, ali se nadamo da u bliskoj budućnosti hoćemo, kažu.
‘Dobra ideja će uvijek biti prepoznata bez obzira na gospodarsko stanje’
Samo unošenje akcija u sustav oduzima im tri dana u tjednu, od čega jedan čitavi dan, a dva dana napola potroše radeći to. Jan u slobodno vrijeme uz to nadograđuje stranicu.
U izradi projekta pomaže im i znanje stečeno na fakultetu.
– Pošto sam na smjeru Znanosti o okolišu, jedan od fokusa mog studija je briga o okolišu, a hrpe letaka nikako nisu ekološki prihvatljive. To je bio moj razlog za projekt. Jan je programer pa je vrlo dobro iskoristio svoje znanje programiranja u razvoju stranice. Spojili smo mladost, znanje i upornost i iskustvo starijih, ispričala nam je Sunčica.
A reakcije koje je stranica izazvala vrlo su pozitivne. Korisnici im se javljaju putem društvenih mreža, a njihov broj raste iz dana u dan. Predlažu i svoje ideje za poboljšanje same stranice, a takvi su im prijedlozi dobrodošli, kaže Sunčica i dodaje kako će neke od njih pokušati implementirati u sustav.
Svim mladima koji imaju ideje za pokretanje vlastitog posla, ova ekipa jasno poručuje da od istih ne odustaju.
-Ako imate ideju za projekt ili biznis za koji mislite da bi mogao biti dobar i uspješan, budite ustrajni i nemojte odustati na prvoj prepreci. Jer nakon kiše dolazi sunce! Dobra ideja će uvijek biti prepoznata bez obzira na gospodarsko stanje, zaključuje Sunčica.