Opskurni talijanski brend odjednom je postao najvrući trend među tinejdžerkama
Talijanska kompanija Brandy Melville trenutno je najjači brend tinejdžerske mode, pokazala je nova studija.
Do prije pet godina, kompanija koja prodaje široku ponudu sićušnih ‘crop topova’, hlača s visokim strukom i ugodnih, velikih pulovera, nije niti postojala u SAD-u. I danas je broj trgovina Brandy Melville dosta mali, no zahvaljujući robustnom e-marketingu koji provode, sada su broj jedan među brendovima koje tinejdžerke sve više nose.
Odjednom postali veliki hit među djevojkama
Potvrdilo je to najveće istraživanje nad adolescentima američke banke Piper Jaffray, koje prikazuje na što oni najviše troše te što uopće traže od mode. U anketama prošlih godina brend Brandy Melville nije bio rangiran ni u top deset, no situacija se jako promijenila.
Ovakav uspjeh pomogao je i njihov popularan Instagram račun, koji ima više od dva milijuna sljedbenika i većinom prikazuje grupu jako mršavih, dugokosih djevojki koje poziraju u odjeći te modne marke. Neke od djevojaka izgledaju kao profesionalni modeli, no dio njih zapravo su dio fokus grupe, a na internetu su dobile instant slavu zahvaljujući poziranju u odjeći sve popularnijeg brenda.
Većina stilova koje nudi Brandy Mellville je samo jedne veličine, zbog čega kompaniju mnogi kritiziraju.
Njihov sistem jedne veličine temelj je marketinške strategije
– Zadnje što žene trebaju je još jedna tvrtka koja će poticati nisko samopouzdanje i probleme sa slikom same sebe. Neću poduprijeti Brandy Melville ili bilo koju drugu kompaniju koja diskriminira većinu žena, rekla je blogerica Laura Zaneuth.
Ipak, tvrtka ne misli odustati. Njihov sistem veličina je temelj njihove marketinške strategije. Oni tvrde – jedna veličina paše većini, piše Business Insider.