Pretraga

Osnivač Playgrounda (25) organizira neobične partyje na koje planira privući strance u Hrvatsku

A- A+

Novi studentski brand na tržištu je Playground, partner velikih festivalskih imena poput Exita, Snowbombinga te Trancefusiona. Organizirali su prvi pool party u Hrvatskoj na kojem je bilo 3000 posjetitelja, a u pripremi je veliki party na krovu Westgatea za 5000 ljudi. Pokretač Playgrounda je Zvonimir Androić (25) koji nam je u kratkom intervju objasnio zašto želi dovoditi što više stranaca u Hrvatsku.

Playground pool party

Zvonimir Androić s 25 godina i kao osnivač Playgrounda ima iskustvo organiziranja nekoliko velikih evenata i zanimljive ideje kako napraviti dobre tulume u budućnosti. Da nije riječ o prolaznom brendu govori podatak o potpisanim suradnjama Playgrounda s nekoliko zvučnih festivalskih imena u Europi, a kroz DJ contest koji se organizira u suradnji sa Školom Glazbene Produkcije omogućava se mladim talentima veliki proboj na hrvatsko tržište. Kako uspjeti na DJ contestu, ali i kako napraviti uspješan recept za tulume, otkriva Zvonimir u intervjuu za portal Srednja.hr.

S: Imaš 25 godina, iskustvo studiranja marketinga na Cleveland State University i osnivač si Playgrounda. Od kuda ideja za ovime i zašto se Playground fokusirao na mlade?

Moja majka je odavno pokrenula turističku agenciju te se počela bavit organizacijom putovanja za osnovne škole te je postupno kroz vrijeme širila lepezu i na druge turističke proizvode. Pošto je u Hrvatskoj do sada bila samo jedna agencija koja se zapravo fokusirala na prodaju aranžmana za mlade, vidio sam ovdje veliku priliku za brzim napretkom. Također, krenuli smo od organizacije evente gdje smo okupili velik broj mladih oko brenda što nam uvelike olakšava promociju trenutne ponude i proizvoda.

S: Pokazatelj da ovo nije samo prolazni projekt je nekoliko potpisanih ekskluzivnih partnerstva s događanjima u inozemstvu. Možeš li podijeliti više informacija s nama o tome?

Naime, da nije prolazan projekt zapravo pokazuje i to da nismo stali nakon onog pool partya i da stvarno mislimo ozbiljno kada kažemo da je ovo tek početak te da ćemo kroz par godina postati brend za mlade koji će ne samo nuditi usluge Hrvatima već će dovoditi strance u Hrvatsku i na cijelu Balkan regiju. Ove smo godine postali partneri za EXIT, SNOWBOMBING te TRANCEFUSION festival te smo njihovi ekskluzivni partneri za Hrvatsku gdje im pokrivamo prodaju paketa. U pregovorima smo sa još nekim festivalima te vjerujemo kako bismo druge godine svoju ponudu mogli još proširiti s još pokojom suradnjom.

S: Na prvom pool partyu je bilo 3000 ljudi, a veliki event za 5000
ljudi priprema se na krovu Westgatea.  Hoće li događaji na
zanimljivim lokacijama biti trademark Playgrounda i možete li nam otkriti već sad kakav lineup se može očekivati?

Svakako pokušavamo biti drugačiji. Mi smo s Westgateom sve dogovorili
početkom godine te smo smatrali da ćemo biti jedini. Saznali smo da
nismo jedini koji će raditi event na krovu pa nas je to potaknulo da uz
vrlo kvalitetan line up koji spremamo, još pojačamo produkciju i zapravo
radit ćemo nešto što još nije viđeno u svijetu i vjerujemo kako će svi htjeti doći vidjeti što i kako ćemo to izvesti, no garantiramo
spektakl i totalno drugačiji event od bilo kojeg drugog.

S: U suradnji sa Školom Glazbene Produkcije pokrenuli ste DJ
contest koji će nekolicini mladih DJ-eva omogućiti besplatnu edukaciju i
priliku da pokažu svoje znanje pred velikim brojem ljudi. Koliko je bilo
teško organizirati i dogovoriti takvo nešto i što bi preporučio onima
koji se prijavljuju?

Nije bilo uopće teško i pošto smo već
prije bili u nekim kontaktima. Do sada već imamo preko 80 prijavljenih
Dj-eva i vjerujemo kako će zapravo contest zaista dati priliku
našim mladim DJ-evima
da pokažu svoje znanje. LIVE finale biti će u
Vodicama u Baloo beach baru pred prepunim klubom. Preporučio bi svakako
svima da ne kopiraju druge već da kreiraju neku svoju priču jer samo se
po tome mogu razlikovati od drugih i uspjeti. Vjerujemo kako će se
prijaviti velik broj kvalitetnih DJ-eva i kako će ovo biti još samo jedan
uspješan projekt koji ćemo realizirati.