Preko 6,6 milijuna gledatelja diljem svijeta je sinoć odgledalo posljednju epizodu ‘Breaking Bad’, a fanovima u našoj državi samo finale najhvaljenije serije današnjice dostupno je već nekoliko sati na brojnim torrent stranicama. Emitiranje posljednje epizode izvuklo je novac i od oglašivača, budući da se reklamni prostor od 30 sekundi za vrijeme nedjeljnog finala plaćao 400 tisuća dolara.
Emitiranje posljednje epizode megapopularne serije ‘Breaking Bad‘ odgledalo je preko 6,6 milijuna fanova diljem svijeta, piše AdAgea AMC. Jutro poslje finalne epizode teško je pali svim fanovima, budući da se sad moraju bacati u potragu za novim materijalom koji će im okupirati misli.
Velika popularnost te gledanost posljednje epizode ‘Breaking Bad‘ utjecala je i na cijene reklama koje su se prikazivale u tom udarnom terminu. Samo 30 sekundi oglašivačkog prostora za vrijeme nedjeljnog finala doseglo je cijenu i do 400 tisuća dolara, prenosi AdAgea AMC. Glasnogovornici su, pak, odbili New York Timesu komentirati iznose koje su tražili za oglase, a poznato je kako su se cijene reklama u dotadašnjim epizodama spomenute serije kretale od 130 do 140 tisuća dolara za 30 sekundi.
Cijenom reklama u finalu, serija ‘Breaking Bad’ se izjednačila s iznimno popularnim američkim emisijama kao što su ‘American Idol’ ili serija ‘Modern family’, no Business Insider navodi kako publika još nije na vrhuncu. Naime, očekuje se da će u sljedećih nekoliko dana dosadašnja brojka od 6,6 milijuna još više porasti.
Hrvatima je na brojnim torrent stranicama posljednja epizoda dostupna već nekoliko sati pa tužni fanovi mogu pogledati kako završava njihova omiljena serija.