Ovo vam se neće svidjeti: Nakon Instagrama, i Tiktok planira uvesti pretplatu za korisnike
Nakon Instagrama, i TikTok je potvrdio da trenutno testira pretplatu. Ideja je da će kreatori dio sadržaja moći naplaćivati svojim korisnicima i od toga direktno zarađivati.
TikTok, megapopularna društvena mreža među mladima, u četvrtak je potvrdio da otvara mogućnost za kreatore da uvedu plaćeni sadržaj.
Potvrdili su medijima
Kako piše The Verge, kompanija iza TikToka jučer je potvrdila medijima da je trenutno u fazi opcija plaćene pretplate. Valja naglasiti da nisu iznijeli nikakve detalje o tome kada će ta opcija u stvari izaći, niti koji su kreatori dobili mogućnost testiranja te značajke.
– Pretplate su koncept koji se testira. Uvijek smo mislili o novim načinima za donijeti vrijednost našoj zajednici i obogatiti TikTok iskustvo, napisao je u mailu za Verge glasnogovornik Zachary Kizer.
Kako će to izvesti?
Način na koji će TikTok uključiti direktnu monetizaciju za svoje kreatore vjerojatno se još razrađuje jer nije baš jednostavno. Naime, TikTok od konkurencije razlikuje algoritam koji na ‘for you’ stranici korisnicima gura sadržaj i tako privlači njihovu pozornost.
Ako kreatori budu naplaćivali pretplate, najbolji će sadržaj čuvati upravo za pretplatnike, pa je onda pitanje što će pokretati algoritam koji privlači korisnike da što više vremena provedu na TikToku. Ovo nije problem isključivo vezan za Tiktok, napominje Verge, sve druge platforme pokušavaju uvesti pretplatu balansirajući između dozvoljavanja kreatorima da zarade novac i zadržavanju korisničkog engagementa.
Isto najavio i Instagram
TikTokov najveći konkurent danas, Instagram, također je najavio da će uvesti pretplatu za svoje kreatore. Kako smo već pisali, korisnici koji se odluče pretplatiti, dobit će pristup dodatnom i ekskluzivnom sadržaju, kojeg inače ne bi mogli vidjeti. Pretplata će se plaćati mjesečno u iznosu od jednog, pa sve do 100 dolara, ovisno, naravno, o tome koju će cijenu odabrati kreatori.
Korisnici koji plate pretplatu, uz svoje će ime na Instagramu dobiti i specijaliziranu ljubičastu značku, kako bi se istaknuli među ostalim obožavateljima pojedinog influencera. Suvoditeljica proizvoda na Instagramu, Ashley Yuk, istaknula je da tvrtka kreatorima neće uzimati ‘dio kolača’, barem do 2023. godine, pa će sva zarada ići njima.