Patnici za ‘lajkovima’ na aparatima: Instagram uvodi promjenu koja im se neće svidjeti
Instagram konstantno testira nove značajke, a u javnost je ovih dana procurio prototip novog dizajna koji baš i ne ide na ruku influencerima. Naime, ako taj dizajn zaživi, broj ‘lajkova’ koje ste prikupili na pojedinoj objavi bit će skriven za vaše pratitelje.
– Želimo da se vaši pratitelji fokusiraju na ono što dijelite, a ne koliko je ‘lajkova’ vaš post prikupio. Tijekom ovog testa samo osoba koja podijeli objavu može vidjeti ukupan broj ‘lajkova’ koje je ta objava dobila, tako Instagram opisuje prototip dizajna aplikacije koji bi mogao promijeniti način na koji doživljavamo društvene mreže.
Drugim riječima, prenosi Tech Crunch, skrivanje broja ‘lajkova’ od pratitelja moglo bi smanjiti tzv. ‘mentalitet krda’ zbog kojega se ljudi odlučuju ‘lajkati’ sadržaj samo zato što već ima mnogo ‘lajkova’. Nova značajka mogla bi smanjiti i kompetitivnost na Instagramu, budući da će korisnici prestati uspoređivati svoje brojke s brojkama popularnijih prijatelja ili onima javnih osoba. S druge strane, može se očekivati da će objave postati autentičnije jer glavni motiv dijeljenja sadržaja više neće biti broj ‘lajkova’ koje svi mogu vidjeti.
Ovu promjenu izvornog koda Instagram aplikacije za Android prva je na svom Twitteru objavila Jane Wong, koja je uočavala neke postojeće značajke Instagrama još kada su bile u testnoj fazi.
Instagram is testing hiding like count from audiences,
as stated in the app: "We want your followers to focus on what you share, not how many likes your posts get" pic.twitter.com/MN7woHowVN
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 18, 2019
Iz Instagrama su potvrdili kako je riječ o internom prototipu dizajna koji još uvijek nije javno vidljiv, ali da kompanije uvijek ‘istražuje načine kako smanjiti pritisak na korisnike’. Ipak, iz Tech Cruncha podsjećaju kako su neke od značajki koje su bile u ovoj fazi ipak zaživjele, poput video poziva, pozadinske glazbe u Insta pričama i značajka koja mjeri vrijeme provedeno na Instagramu ( i Facebooku).
Ako nova značajka zaživi, mogao bi to postati problem za influencere koji brojem lajkova nastoje privući oglašivače. Uostalom, javna nedostupnost broja pratitelja i ‘lajkova’ glavni je razlog zbog kojeg je mnogima od njih Snapchat potpuno neisplativa društvena mreža, prenosi Tech Crunch.