Plava ikonica odlazi u povijest: Messenger promijenio logotip, unaprijedili i dizajn poruka
Messenger je danas promijenio logotip. Novim ažuriranjem, plava ikonica odlazi u povijest. No dolaze i druge novosti – kao pozadinu razgovora možete odabrati jednu od nekoliko ‘ludih’ tema.
Budućnost razmjene poruka je tu, kaže Stan Chudnovsky, potpredsjednik Messengera.
A budućnost razmjene poruka pokazali su i novim logotipom. Svijetloplavi oblačić dobio je novi dizajn i nove boje – sada je u nijansama od svjetoplave do ljubičaste.
– Naš novi logotip predstavlja pomak u budućnost razmjene poruka, što vam pruža dinamičniji, zabavniji i integrirani način da ostanete povezani s ljudima s kojima ste bliski. Nadamo se da će vam se svidjeti, kao što se svidio i nama, poručuje Chudnovsky.
Kao što smo pisali, Facebookov Messenger uvodi mogućnost slanja poruka korisnicima Instagrama koji ni nemaju Facebook i obrnuto. Sada su otkrili kako bi se ta funkcija uskoro trebala biti predstavljena većini korisnika u Sjevernoj Americi.
No, novi dizajn nije glavna novost.
– Budući da 10 milijuna ljudi svaki dan prilagodi svoje razgovore, znamo da je personalizacija važna kao način povezivanja. S našim novim logotipom i zadanom bojom chata, izbacujemo i nove teme chata, najavili su.
Neke od tema koje ćete moći obrati u svojim razgovorima su ljubav i kravata, a stižu nam i prilagođene reakcije.
– Uskoro dolaze i nove značajke poput selfie naljepnica i poruka kojima ističe vrijeme, koji bi vaše chatove mogli učiti dosita zabavnim, zaključuju iz Facebooka.