Automobilistička emisija u produkciji BBC-a, Top Gear, dobila je u četvrtak priznanje za najgledaniju emisiju svih vremena. Ako slučajno mislite da mora da je u pitanju opasno dosadno naklapanje o potrošnji, snazi i elastičnosti motora – opasno se varate.
Ginnessova knjiga rekorda je u četvrtak uručila Jeremy Clarksonu, jednom od voditelja britanske emisije Top Gear, priznanje za nagledaniju emisiju u povijesti televizije. Ova automobilistička emisija u produkciji BBC-a gledana je na 212 teritorija u svijetu. Ako uzmemo u obzir da postoji oko 190 država, onda je to stvarno fascinantan podatak. Čovjek je zapita kako je moguće da jedna emisija o automobilima bude tako zanimljiva tolikoj masi ljudi. Odgovor je prilično jednostavan, emisija ima zapravo jako malo veze s autima.
Od 2002. godine pa do danas napravljeno je 147 epizoda emisije koja se bavi putovanjima u najčudnije predjele svijeta, upoznavanjem različitih kultura, riskiranjem života voditelja, vrijeđanjem svjetskih korporacija, vrijeđanjem pojedinih svjetskih naroda, kršenjem zakona, razbijanjem tuđe imovine, proučavanjem povijesti, intervjuiranjem svjetskih zvijezda i to sve u kombinaciji s vožnjom najskupljih i najglupljih svjetskih auta.
Izdvojeni članak
Sve to u kombinaciji s britanskim humorom privuklo je ovaj rekordan broj gledatelja. Mnogi su priznali da ih uopće ne zanimaju automobili, no jednostavno ne mogu prestati gledati epizode Top Gearea. O tome koliko je popularna ova emisija govori i podatak od preko 12 milijuna fanova na Facebooku, izdavanje časopisa s istim imenom, te širenje koncepta na SAD i Njemačku.
Složili smo za vas listu isječaka iz nekih starijih epizoda, kako bi shvatili što zapravo čini Top Gear toliko popularnim.