Poznati festival najavio nova imena: Otkrijte kako povezati umjetnu inteligenciju s ljudskom
Sudionicima Dana komunikacija ovoga će se proljeća pridružiti Shivvy Jervis, stručnjakinja svjetskoga glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuroznanošću, te Micaela Mantegna, koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse.
Svijet oko nas nije jednostavan i danas više ne možemo reći da je išta crno-bijelo – a misija Dana komunikacija, festivala tržišnoga komuniciranja koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 11. do 14. travnja 2024., upravo je otkriti mehanizme promjena i komunikacijskim stručnjacima pokazati smjerove kojima je moguće ići. U tome će pomoći niz profesionalaca svjetskoga glasa koji će svoja znanja podijeliti na velikoj festivalskoj pozornici – a impresivnom popisu ove će se godine pridružiti i stručnjakinja za inovacije koju hvale Forbes, BBC i Financial Times Shivvy Jervis te Micaela Mantegna, prva svjetska odvjetnica za videoigre specijalizirana za regulativu, autorska prava i neistraženi digitalni svijet metaversea.
– Upravo ste vi najvrjedniji oblik inteligencije u ovoj digitalnoj areni. Budućnost je ljudska – jer naš um nije tehnologija koja može zastarjeti, poručuje digitalna liderica koju World Economic Forum i TED Talks ističu po nevjerojatnoj sposobnosti demistificiranja kompleksnih tema. Poznata po istraživanjima koja objedinjuju neuroznanost i najsofisticiranije digitalne tehnologije, brojnim organizacijama, uključujući i Microsoft, UN i Lenovo, Shivvy Jervis pokazuje kako se pripremiti na najveće promjene koje nas očekuju.
U misiji humaniziranja digitala, Jervis je stala na već čak 600 pozornica kako bi podijelila svoje nevjerojatne uvide proizašle iz istraživanja o emocionalno istreniranoj umjetnoj inteligenciji. U svom će predavanju The Future of Work is… Human!, ističući se u moru negativnih predikcija, objasniti sve o fascinantnoj poveznici ljudskog uma i umjetnog mozga – AI-ja te otkriti ključ savršene sinergije između ljudske i umjetne inteligencije. Nevjerojatni storytelling i sjajna energija koju ova šarmantna stručnjakinja donosi na pozornicu bit će samo šlag na torti ovogodišnjih Dana komunikacija.
Vizionarima nikada nije lako, no poput Jervis, svoj je put slijedila i Micaela Mantegna, suradnica Harvardova Berkman Klein Centra te članica vijeća Future of the Metaverse Svjetskoga ekonomskog foruma. No među svim postignućima najzanimljivija činjenica o Mantegni upravo je ta da je riječ o stručnjakinji koja je danas poznata po tome da je prva na svijetu okrunjena titulom abogamera – što je čini prvom odvjetnicom specijaliziranom za regulacije i autorska prava u neistraženom području digitalnog metaversea i videoigara, čime je utabala put svim današnjim istraživačima legalnih zavrzlama vezanih uz videoigre još od razdoblja kada streaming industrija nije bila ni približno nalik trenutnoj.
Od znanstvene fantastike do hypea, metaverse je prošao niz transformacija pred očima javnosti. Nakon obećavajućih projekcija, kritičari su ga odbacili kao tek prolazan trend, dok su mediji prerano proglasili njegov kraj, ostavljajući mnoge da vjeruju da je njegova sudbina zapečaćena. Međutim, ispod površine, fascinantna tehnologija tiho oblikuje sudbinu vrlih novih svjetova, o čemu će više otkriti Mantegna. Who Killed the Metaverse? A Murder Mystery Game naziv je njezina intrigantnog predavanja koje će održati na Danima komunikacija te sudionike povesti na zanimljivo i kontroverzno predavanje metaverseom od samih njegovih početaka, pritom pokazujući da nas budućnost čeka – i da još nije kasno da je oblikujemo.
Na glavnoj festivalskoj pozornici, na kojoj će se Jervis i Mantegni pridružiti i Dan Ariely, svjetski poznat bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem; Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad te niz drugih svjetskih stručnjaka; te Alex Partridge, osnivač UNILAD-a i LADbiblea koji je na svojim platformama dosegnuo milijardu ljudi, ovaj će tipično-netipični festival nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći ovdje.
O Danima komunikacija
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala.
O organizatorima
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte ovdje.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.