Poznato je da se velike kompanije prilikom reklamiranja koriste raznim trikovima ne bi li privukle što veći broj kupaca. No gledajući promidžbene poruke u našoj državi, uvidjet ćete da se nikad proizvođači u istima otvoreno ne okomljuju na konkurentne, a kad i ‘blate’ druge proizvode, ne otkrivaju o kojima je riječ. No u SAD-u je priča potpuno drugačija. U spomenutoj državi rat u oglašavanju posve je uobičajena pojava, stoga nije iznenađujuće što je Microsoft snimio reklamu protiv Googlea.
Možete li zamisliti da na programu neke od naših televizijskih kuća gledate, primjerice, reklamu za Konzum u kojoj trgovci ističu kako su proizvodi Lidla katastrofalni?
Izdvojeni članak
Dok kod nas otvoreni rat reklamama nije uobičajen, kompanije u SAD-u ne prezaju ni od čega pa u svojim reklamama pljuju po konkurenciji.
Zadnji primjer spomenutog ratovana u oglašavanju je Microsoftova reklamam protiv Googlea, to jest protiv Chromebooka. Ova američka tvrtka u kampanji Scroogled okomila se na konkurenciju, nazivajući Googleov Chrombok uređajem koji ‘nije pravi laptop’.
Microsoftovci su, pak, angažirati ekipu zalagaonice Gold & Silver Pawn Shop, koja je poznata po reality showu, a kako ta brutalna reklama izgleda, pogledajte u videu ispod.