Pretraga

Škola iz budućnosti: Razvili sustav prepoznavanja lica koji detektira raspoloženje i ponašanje učenika

A- A+

U Kini postoji škola koja je razvila poseban sustav prepoznavanja lica. Osim očite upotrebe evidentiranja izostanaka učenika sa nastave, radi se o naprednoj tehnologiji koja razlikuje obrasce i tako detektira raspoloženje i ponašanje učenika. Na taj način nastavničko osoblje ima detaljan uvid u značajke ponašanja učenika u razredu, ali i šansu da poboljša ili promijeni svoj stil predavanja s obzirom na rezultate koje polučuje kod učenika.

https://www.facebook.com/techjuicepk/videos/1456154984489020/

Intelligent Classroom Behavior Management System funkcionira na način da prepoznaje lica, a osim što se koristi na ulasku u školu, kamere su ugrađene u svaku učionicu. Za vrijeme nastave, svakih 30 sekundi sustav skenira prostoriju. U tom trenutku detaljno evidentira jesu li svi prisutni na nastavi i svakog učenika pojedinačno identificira.

Sustav detektira raspoloženje i emocije

Međutim, ovaj sustav ne zaustavlja se samo na evidentiranju izostanaka i identifikaciji učenika. Radi se o toliko naprednoj tehnologiji koja bez problema može razlikovati obrasce raspoloženja detektirajući sedam različitih izraza lica: neutralan, sretan, tužan, uplašen, razočaran, ljut i iznenađen. 

Osim što na temelju emocionalnih izraza lica ovaj sustav može zaključiti o raspoloženju pojedinih učenika, on također prepoznaje i šest različitih oblika ponašanja, odnosno djelovanja učenika u razredu, kao što su čitanje, pisanje, slušanje, podizanje ruke i druge. 

Na ovaj način, osim što jednostavno detektiraju dolaske na i izostanke s nastave, učitelji mogu veoma učinkovito i detaljno proučavati ponašanje i raspoloženje učenika u učionici. Shodno tome, na temelju statističkih podataka i nekih kvalitativnih činjenica o ponašanju na nastavi, učitelj može mijenjati način održavanja nastave ili prilagođavati sadržaj onim formama koje izazivaju bolju reakciju kod učenika.

Više o ovom sustavu možete pročitati na sljedećem linku.