Službeno je: WhatsApp nagodinu uvodi veliku promjenu koja se mnogima neće svidjeti
S 1,5 milijardom korisnika u 180 zemalja svijeta, WhatsApp je najpopularnija aplikacija za dopisivanje. Za sada je besplatna, a kako bi takva i ostala od sljedeće godine kompanije uvodi veliku promjenu koja se mnogima neće svidjeti – reklame.
Facebook, kompanija koja posjeduje WhatsApp, potvrdio je kako reklame u WhatsApp stižu u 2020. i prikazivat će se u odjeljku ‘Statusa’.
Kako piše Techradar.com, promjena je najavljena na godišnjem Facebook Marketing Summitu u Nizozemskoj, a tom prilikom prikazano je i kako će oglasi izgledati.
Coming Soon to @WhatsApp…
– WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
– WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
– WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + ? @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP— Matt Navarra (@MattNavarra) May 21, 2019
Slično kao i Instagram story, klikom na WhatsApp status on zauzima čitav ekran. Ako je zaključiti prema objavljenim fotografijama, na isti način prikazivat će se i oglasi – kada pregledavate statuse svojih kontakata, među njima ćete naići na reklame, a umjesto imena vašeg kontakta pojavit će se ime branda koji stoji iza tog oglasa. Dakle, barem za sada, od pošasti reklama spašeni su oni koji statuse svojih kontakata uopće ne pregledavaju.
Ipak, i tu se postavlja pitanje sigurnosti jer ako će Facebook prikupljati podatke korisnika kroz oglase, mnogi WhatsApp možda više neće percipirati aplikacijom koja se prema njihovoj privatnosti odnosi ‘prijateljski’.