Rijetko koji korisnik interneta danas nije registriran na barem jednu društvenu mrežu. Svakim danom one postaju sve popularnije, a istraživanje tvrtke Go-globe.com donijelo je zanimljive podatke o korisnicima mreža Blogging, Facebook, Google +, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter i YouTube.
Tvrtka za istraživanje i analizu društvenih mreža, Go-globe.com napravila je zanimljivu infografiku o društvenim medijima u 2012. godini. Obrađeni su korisnici najpopularnijih mreža, a rezultati pokazuju da nam društvene mreže sigurno više nisu usputna aktivnost.
Na daleko najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook od svih milijardu korisnika čak četvrtina uopće ne pregledava postavke privatnosti i nije ih briga ukoliko su njihovi osobni podaci javno dostupni. Osim toga oko 350 milijuna ‘fejsbukovaca’ ovisno je o konstantnom pregledavanju te stranice.
Što se tiče teme poveznica koju populacija Facebooka dijeli s prijateljima na svom zidu, linkovi povezani sa seksom su dijeljeni čak 90 posto više od bilokojih drugih.
Ovi podaci ukazuju na to kako je danas pregledavanje društvenih mreža svakodnevna aktivnost, a svake sekunde broji sve veći broj članova. Surfanje internetom bez odlaska na gore navedene stranice mnogima je već danas nezamislivo.
Cijelu inforgrafiku možete pogledati ovdje.