Svako toliko naleti neka nova društvena mreža koja se fokusira na nešto novo: prvo smo imali Facebook koji je bio fokusiran na stvaranje i održavanje prijateljstva na daljinu, zatim smo imali Twitter koji je bio ograničen na samo 140 znakova pa Instagram koji se vrti oko fotografije.
Uvijek je poanta društvenih mreža da povežu ljude i stvaraju nova poznanstva te ojačavaju ona stara. Jedino što se mijenja jest način na koji to rade. Naravno, tu pomaže i tehnologija koja stalno napreduje, pa samim time i omogućuje nove načine izražavanja – počeli smo s tekstom, onda je krenula fotografija i sada dolaze na red videi.
Tik Tok je društvena mreža koja je posvećena upravo tom formatu, videu. Za razliku od YouTubea, ovdje se postavljaju kratki videi snimani mobitelom, čija montaža se odvija u samoj aplikaciji. Možete sami uploadati zvuk koji želite koristiti, ili se jednostavno poslužiti nekim od onih već postavljenih u aplikaciji.
Osim jednostavnog dodavanja zvuka, lagano se može manipulirati snimkom s namještanjem smiješnih kadrova, dodavanjem raznih efekta i sve skupa poboljšavanjem videa, čineći ga što smješnijim i što ‘glupljim’.
Tik Tok definitivno nije mjesto na kojem ćete naići na politiku, sport ili vijesti iz svijeta, osim možda u formi memea. Ustvari, kada bismo opisivali ovu društvenu mrežu, vjerojatno bismo se poslužili tim opisom – meme. Mjesto na koje možete stavljati stvari koje sigurno ne biste stavili na Facebook da svi vide, pa čak niti na Instagram.
Sigurno mjesto
Do sada je sigurno mjesto bio Snapchat, i još uvijek ostaje, ali Tik Tok ima puno više mogućnosti od Snapchata, jedna od njih – postati poznat. Za razliku od Snapchata, Tik Tok ima zanimljiv algoritam pomoću kojeg vam se stvara feed. Za razliku od ostalih društvenih mreža, ovdje nemaju prednost videi s više pregleda ili više lajkova.
Šanse da vam na feedu iskoči video osobe koja ima 6 pratitelja i osobe koja ima 16 tisuća pratitelja su jednake, a to je velika novost. Upravo zbog toga, ako se želite proslaviti, Tik Tok vam je najbolja šansa. Za razliku od YouTube-a gdje postoji nekoliko velikih Youtubera i rijetko tko se može probiti, ovdje uz par viralnih videa možete postati nova senzacija.
Mada, to ne znači da je Tik Tok mreža rezervirana samo za one koji žele stvarati i izražavati se tako – čak i bez otvaranja vlastitog računa, možete slobodno pregledavati tuđe objave i pošteno se nasmijati.
Svi su tu
Da je Tik Tok nešto što neće proći tek tako pokazuje i činjenica da su mnoge poznate osobe također otvorile svoj račun – od Ariane Grande i Khloe Kardashian, pa do Vanesse Hudgens i Zare Larson. Na koga god da pomislite, šanse su da i oni imaju svoj Tik Tok račun. Nisu svi jednako aktivni, ali ni ne moraju biti.
Cijela ljepota Tik Tok-a jest u pravo u tome što nije da se nešto mora – ne morate imati račun, ne morate biti slavni, ne morate imati bijesnu opremu za snimiti kvalitetan video, a opet, možete snimati jednako kvalitetne videe kao i oni koji sve to imaju i jesu.
Kada i dobijete dobru ideju za video, ne morate to raditi za lajkove ili preglede, već jednostavno da se nasmijete. Ako uspijete sebe nasmijati, vjerojatno ćete i ostale, a to je ono što je najbitnije u cijeloj priči – širiti pozitivnu priču. I baš zato nam se Tik Tok sviđa!
Ako vas pak zanima nešto malo ozbiljnija društvena mreža, priključite se u našu novu platformu za učenje, postavite prva pitanja i skupite prve followere.