Pretraga

Svestrana studentica s TTF-a kreirala nove odore za djelatnice dm-a

A- A+

Apsolventica Tekstilno – tehnološkog fakulteta u Zagrebu Martina Martinović nagrađena je za najbolje dizajnersko rješenje, na natječaju u kojem je trebalo osmisliti novi izgled radne odore djelatnica dm prodavaonica. Poznati lanac drogerija, htio je osvježiti izgled i udobnost svojih odora te je u suradnji s TTF-om, pokrenuo natječaj. U završnicu s ušle tri kreacije, a komisija je proglasila Martininu najboljom. Trenutno odoru testiraju djelatnice u 148 hrvatskih dm-ova na radnom mjestu, a one će dati i konačni sud o praktičnosti izabranog rješenja.

Studentica završne godine na Tekstilno – tehnološkom fakultetu u Zagrebu Martina Martinović osmislila je najbolje dizajnersko rješenje za radnu odoru djelatnica 148 dm prodavaonica u Hrvatskoj. Ovaj lanac drogerija pokrenuo je natječaj u kojem su sudjelovali studenti TTF-a, a koji je imao za cilj promijeniti izgled radne odjeće svojih uposlenica. Upravo uposlenice će dati konačni sud o tome hoće li ubuduće raditi u odorama koje je Martina osmislila.

Izdvojeni članak

Mlada dizajnerica kreira unikatan nakit i odjeću

‘Kute su uglavnom dosadne i jedino po čemu se razlikuju je pločica s natpisima’

Iako još studira, Martina već duže vrijeme i radi u struci, no naglašava da joj je ovaj natječaj bio novo iskustvo.

– Do sada sam sudjelovala uglavnom na modnim događajima, ali sam se odlučila, obzirom na ozbiljnost dm-a kao kompanije, sudjelovati u ovom natječaju. Nastojala sam u zadanim okvirima uvesti inovacije, jer su kute uglavnom dosadne i jedino po čemu se rezlikuju su pločice s natpisima, objašnjava Martina Martinović.

Osim nje, u najuži krug ušlo je još dvoje studenata, no komisija je dala svoj sud. Martina dodaje da je doslovno u zadnji čas predala svoju dizajnersku zamisao, kako ne bi bilo eventualnih pokušaja imitacije.

– Imali smo kreativnu slobodu, ali ipak je to radna uniforma, pa se trebalo držati određenih okvira, poput toga da su udobne i gotovo u potpunosti od prirodnih vlakana. Svakako je trebalo razmišljati i o vizualnom identitetu dm-ova logotipa. Odora je prilagođena za sve konfekcijske brojeve, ne steže, nije strukirana, a kako se inače pere dva – tri puta tjedno, jednostavna je za održavanje, govori Martina.

Izdvojeni članak

Apsolventice TTF-a istražile: Studenti s privatnih fakseva se bolje odijevaju

Kreiranje kupaćih kostima prva ljubav

Kako smo već spomenuli Martina već radi u struci, u jednoj tvrtci koja se bavi proizvodnjom čarapa, a već je i prije nagrađivana za svoj dizajnerski rad.

– Prvi put sam sudjelovala na Fashion Weeku 2006. godine, kada je nas 20-ak mladih dizajnera predstavilo svoje kreacije. Ja sam osvojila nagradu Mandica, koja se dodjeljuje za najboljeg mladog dizajnera sezone, rekla nam je Martina.

Osim što radi u struci i sudjeluje u različitim modnim natječajima, ova još nekoliko tjedana studentica, kreira i u slobodnom vremenu koje joj preostane.

– Dok sam kući šivam različite stvari poput maturalnih i drugih večernjih haljina, čarapa, a prva ljubav su mi kupaći kostimi, govori nam na kraju svestrana dizajnerica Martina Martinović, čije su kreacije završile i u rukama nekih renomiranih Hrvatica.