Tamni način rada sve je popularniji, a svjesni su toga i u Facebooku, čiji novi dizajn ovih dana ‘stiže’ korisnicima te društvene mreže. Osim što su promijenili izgled naslovnice, iz Facebooka su, svjesni činjenice da sve više postaju boomerska mreža i da više nisu zanimljivi mladim naraštajima, veću pozornost dali videu i videoigrama. Isprobali smo tamni način rada, ali i njegovu novu, vedriju stranu.
Facebook među korisnicima trenutačno propituje svoj novi dizajn, koji je još u svibnju na Facebookovoj F8 konferenciji najavio Mark Zuckerberg.
Ako ste među odabranima, onda ga već imate, a ako ne, morat ćete pričekati da stiže do vas.
Jedna od glavnih odlika novog dizajna je tamni način rada, koji se dosad pokazao superpopularnim ne samo u mobilnim, već i u web aplikacijama.
Odlučili smo stoga malo prokomentirati izgled novog Fejsa.
Ono što nas je iznenadilo su veliki prostori na ekranu između izbornika, koji je smješten u lijevom dijelu ekrana i pregleda grupa te desnog ruba ekrana.
No, kako je Facebook ovog puta veliku pozornost odlučio dati videu, videa ćemo moći gledati na .
screenshot: srednja.hrA razloga za sreću svakako će imati i ljubitelji videoigara koje će sada moći pratiti na bolji način.
Ako niste ljubitelj tamnog načina rada, u svim funkcionalnostima novog dizajna možete uživati i u njegovoj vedrijoj, bijeloj verziji.
Što se samih poruka tiče, Messenger je smješten s desne strane, kao i što smo navikli, ali poruke malo ‘iskoče’ u odnosu na zaslon kada se otvori razgovor.
Pomalo je čudno jedino što se prozor s obavijestima pojavljuje u donjem lijevom kutu, a ne desnom kao što je uobičajeno. No naviknut ćemo se.
Sve u svemu, tamni način jedina je, ali zato vrlo kvalitetna, odlika novog dizajna.