Tek prva pjesma koja je snimljena prije 1990. dosegla milijardu pregleda na YouTubeu
Danas 25. srpnja 2019. godine, na na najpopularnijoj internetskoj video platformi 166 klipova ima više od milijardu pregleda, a još nekoliko je vrlo blizu toj brojci, Uglavnom se radi o muzičkim spotovima, s nekolicinu izuzetaka iz svijeta crtića odnosno sadržaja za djecu. Svim tim teškašima s milijardu i više pregleda, priključio se i spot za Bohemian Rhapsody, kultnog britanskog banda Queen.
Ne bi to bila nikakva vijest da to nije tek prva pjesma, koja je snimljena prije 1990., a čiji je spot dosegao desetoznamenkastu cifru pogleda na spomenutoj mreži.
Inače spot je u novom, zvučno dorađenom ruhu, na YouTube postavljen prvog kolovoza 2008. Trebalo mu je dakle nepunih 11 godina da dosegne ovu veliku brojku.
No, gotovo smo uvjereni da se to (još dugo) ne bi dogodilo ni u slučaju Bohemian Rhapsodya, da prošle godine nije objavljen istoimeni blockbuster, o životu legendardnog frontmena grupe Queen Freddiea Mercurya.
Film je imao veliku gledanost, a na kraju je dobio i četiri Oscara. Uz to je ponovno aktualizirao Queenov glazbeni opus, u kojemu je Bohemian Rhapsody vjerojatno najveći uradak.
Usput spomenimo kako je na vrhu najgledanijih videa na YouTubeu ‘zakucan’ Despacito s gotovo 6.4 milijarde pregleda. Sliede ga Shape of You Eda Sheerana s nešto više od 4.3 milijarde te ‘See You Again’ u izvedbi Wiz Khalife i Charliea Putha. Ona je blizu 4.2 milijarde pregleda na YouTubeu.
Spomenut ćemo i 4. te 5. video na listi, s obzirom da je na četvrtoj poziciji svojevrsni uljez. Naime, epizoda Recipe for disaster popularnog ruskog crtića Maša i Medvjed ima gotovo 4 milijarde pogleda!
Listu top 5, zaključuje Uptown Funk u izvedbi Mark Ronsona i Brune Marsa. Ona je skupila preko 3.6 milijarde viewa.