Pretraga

Tri mladića iz Zagreba proizvela najjednostavniju aplikaciju za kupnju uz popuste

A- A+

Na hrvatskom se tržištu već neko vrijeme nalazi više web stranica i aplikacija koje nude popuste pri kupnji, obrocima u restoranima ili putovanjima. Za takve vam popuste trebaju kuponi i najavljivani dolasci, a to su odlučila promijeniti trojica mladića koji su izradili vlastitu aplikaciju happy.hr. Prijatelji iz djetinjstva ušli su u projekt i uspjeli svoju početnu ideju izgurati do kraja.

Jan Čustović, Domagoj Tripalo i Mihej Komar iz Zagreba jedne su večeri sjedili u pivnici na Kvatriću gdje su došli pojesti pizzu koju su platili kuponom kupljenim preko jedne od trenutnih web stranica koje nude popuste. Sviđala im se ideja da jedu jeftinije, no plaćanje unaprijed, printanje kupona i najavljivanje dolazaka bila im je tlaka, a više puta kuponi su im propali. U tom trenutku sinula im je ideja izrade slične web stranice no bez kupona, kodova, planiranja te uz dinamičko unošenje ponuda od strane ponuđača. Razvili su ideju i pokrenuli happy.hr.

Izdvojeni članak

Menzona: Aplikacija za zagrebačke menze

Poželjeli jednostavniju kupovinu uz popuste

Jan Čustović u Zagrebu je završio FER, a bavi se programiranjem i arhitekturom raznih sustava u Munchenu, a isti je fakultet završio i Mihej Komar iz Zagreba. Treći suradnik Domagoj Tripalo trenutno završava veterinu. Osim njih u poslu djeluje i deset predstavnika koji promoviraju aplikaciju i bave se odnosima s ponuđačima. Zanimljivo je to što su sva tri 26-godišnjaka prijatelji iz djetinjstva, kvarta i škole.

Iako na hrvatskom tržištu postoji nekoliko web stranica i aplikacija koje nude popuste na proizvode, ova trojica mladića tvrde kako je happy.hr puno drugačiji od konkurencije.

– Nema planiranja, nema kupona, nema najava. Dođete u grad ili bilo gdje, upalite aplikaciju i dobijete najinteresantnije ponude u blizini koje odmah možete koristiti. Za ponuđače nudimo još bolje mogućnosti jer im ne uzimamo postotak kao ostali niti moraju čekati na plaćanje. Također samostalno stavljaju ponude kada žele jer cijeli sustav je automatiziran. Ljudi koji dođu u njihov objekt direktno im plaćaju za uslugu i nama je drago da privuku što više ljudi jer mi im ne uzimamo nikakav postotak kao sva ostala konkurencija u Hrvatskoj, ispričao je Čustović.

Planiraju globalno širenje

Putem ove aplikacije možete koristiti popuste u Zagrebu i Splitu, no plan je proširiti se na sve gradove u Hrvatskoj. Zanimljivo je i to što se krajem godine planira širenje na Filipine, a sve u svemu, mladićima je cilj ovaj brend napraviti globalnim. Iako je uspjeh postignut, a planovi su veliki, razvoj happy.hr-a ipak nije prošao bez nekih problema.

– Najveći problem nam jer bio razraditi ideju jer uvijek smo htjeli da sve bude što jednostavnije, pa smo tako i najkompliciranije stvari morali nekako prikazati na jednostavan način, tako da zadovoljimo i korisnike i ponuđače. Kad smo započeli live imali smo malo problema u organizaciji, jer nas je malo, a posla je puno. Ipak sve uspješno rješavamo i ispravljamo svoje greške, objasnio je Jan.

Izdvojeni članak

Matija Matija svoju aplikaciju ‘Transito’ planira dovesti do savršenstva

Ponude možete pronaći putem GPS-a

Izrada je, kako kažu, bila najdugotraniji i najzahtjevniji dio, no svi su planovi ispunjeni, a uz to, ova aplikacija nudi neke stvari koje druge takve stranice nemaju.

– Naša aplikacija korisnicima nudi pronalaženje ponuda putem GPS-a u vrlo kratkom roku. Korisnici također mogu primati ‘push notifikacije’ o svim ponudama svojih omiljenih ponuđača. Također u procesu smo dogovora za ZET-om da se i prometne obavijesti u gradu Zagrebu objavljuju putem happy.hr-a. Za ponuđače s druge strane nudimo kompletan sustav za unos i vođenje svojih ponuda i obavljivanje istih u realnom vremenu, ali i još puno pogodnosti kao što su statistike i praćenje svojih korisnika, ispričao je Čustović.