Pretraga

Veliki domaći ‘trash’ hit postao dio spektakularne reklame: Ovo morate pogledati

A- A+

Jedan od najvećih domaćih ‘trash’ hitova, Tuc Tuc Senne M. postao je Guc Guc. Obrada je to kultne pjesme i naziv kampanje koju je Studena upravo pokrenula, sve kako bi nas podsjetila na važnost hidracije. U sklopu kampanju imaju i nagradnu igru pa možete osvojiti iPhone 13 Pro.

– Studena predstavlja osvježavajuću i zabavnu kampanju s kojom će biti teško ne poslušati tijelo kad nas traži guc.
Dehidracija može biti nepresušan izvor raznih nelagoda – umor, suha koža i glavobolja samo su neki od njih. Kad osjetimo simptome dehidriranosti, već je kasno. Zato treba pripaziti na redovito osvježavanje. Pravilna hidracija je briga za sebe koju si svatko može priuštiti, ali ona nije samo put do fizičkog, već i do mentalnog zdravlja, poručuju u priopćenju povodom objave nove reklame i pripadajuće kampanje.

Čak i kad si 100 posto svoj, kažu, i dalje si 60 posto voda. Međutim, u gužvi svakodnevnog rasporeda na vodu često zaboravljamo pa je Studena, ‘kako nam dehidracija ne bi došla do ušiju’, predstavila zabavan podsjetnik na hidraciju u obliku pjesme.

– Guc Guc je obrada disko evergreena, podjednako obožavanog od publike koja je na njega plesala u godinama Cro dance scene 90-ih, ali i mlađe generacije koja u vrijeme Senne M. još nije bila ni u planu. Ovaj dobar stari hit osvježen je novim, duhovitim lyricsima i u uho ulazi lako kao što voda klizi niz grlo, navode iz Studene.


OSVOJI IPHONE 13 PRO

Guc Guc kampanja uključuje i brutalnu nagradnu igru. Od 15.6. do 31.8., nakon što otpiješ gutljaj Studene s Guc Guc promo-etiketom, svakako pogledaj ispod zatvarača i sudjeluj u 11 tjednih izvlačenja dobitnika, a u svakom imaš šansu osvojiti iPhone 13 Pro ili jedan od 10 recikliranih ruksaka. Kakve god da si sreće, uključenje u igru može ti osigurati ljepši ten, detoksikaciju, bolju koncentraciju, termoregulaciju, par kila manje i sve drugo što voda donosi. Pravila nagradne igre potraži od 15.6., također na www.gucguc.hr