Pretraga

Vlada RH na Facebooku dijeli golotinju, dio građana zgrožen

A- A+

Objava na Facebook stranici Vlade Republike Hrvatske šokirala je građane svojim sadržajem. Objavili su video u kojemu obnaženog muškarca napada meduza, a korisnici su se pogubili jer im nije bilo jasno radi li se o reklami za plivanje, meduze ili muškom spolnom organu. Naime, riječ je o videospotu za Europsku karticu zdravstvenog osiguranja (EKZO) koji je na Facebook postavio Eurposki parlament, a Vlada preuzela jer smo postali dio EU. Nekim korisnicima je video smiješan, a drugi su zgroženi na spomenutu objavu.

Screenshot YouTube

Već duže vrijeme Vlada Republike Hrvatske komunicira sa svojim građanima preko Facebook stranice. Prema mnogima Vladina aktivnost na drušvenim mrežama je odličan potez, dok drugi istu koriste samo kako bi objavljivali svoje prigovore. Međutim, objava koja je u utorak osvanula na njihovu zidu šokirala je javnost.

Izdvojeni članak

Čuvajte se trojanca koji ‘otima’ Facebook profile

Neprimjerena golotinja ili smiješna reklama

Videospot za Europsku karticu zdravstvenog osiguranja (EKZO) koji je na Facebook postavio Eurposki parlament, a Vlada preuzela podijelio je korisnike društvene mreže. Jedni misle kako je golotinja na snimci neprimjerena, a drugima je sasvim u redu i štoviše smiješna. Naime, u spotu obnaženi muškarac uživa u moru, no uskoro njegov spolni organ napadne meduza.

– Mislim, kaj je ovo, reklama za plivanje, penis, hobotnicu ili zdravstveno osiguranje?, komentirala je građanka Zdenka Petek-Martić. Njegativan stav o spomenutom videu nije imala samo Zdenka.

– Vrlo primjeren Video za EHI Card. Ljudi moji da li ste vi normalni. Hvala Bogu da sam otišla iz te lude države, nadovezala se Tanja Werner.

Izdvojeni članak

Njemačka u šoku: Cijela generacija pala maturu, vlada planira zatvoriti školu

‘Da EU parlament skoči u bunar, pretpostavljam da bi i mi morali’

Community menadžer zadužen za uređivanje Vladinog Facebooka objasnio je kako je Hrvatska postala dio EU stoga su na ovaj način nastojali skrenuti pozornost građana na važnost zdravstvenog osiguranja za sve one koji putuju u zemlje EU. U odgovoru na negativne komentare istaknuto je kako Hrvatska kao članica ima obavezu informirati građane o svim projektima europskih institucija pa i ovakvim spotovima.

– Da EU parlament skoči u bunar, pretpostavljam da bi i mi morali, zaključio je korisnik Miroslav Dkrt Šalamon referirajući se na činjenicu kako je Parlament prvi objavio videospot te nakon njega sve članice Unije uključujući i Hrvatsku.

Pogledajte video kako biste zaključili je li reklama za EKZO doista neprimjerena, ili smiješna kako tvrde druga polovica korisnika kojima se spot svidio.