YouTube će sljedećih dana blokirati neke poznate glazbenike čije spotove više nećete moći gledati
Zbog uvođenja novih uvjeta poslovanja, to jest zbog neprihvaćanja istih, Google će narednih dana blokirati neke poznate glazbenike čije spotove više nećete moći gledati na YouTubeu.
Google je u pripremnoj fazi lansiranja YouTube pretplatničkog glazbenog servisa zbog kojeg izvođači i diskografske kuće moraju potpisati nove uvjete suradnje. No, iako je većina pristala na nove uvjete, nekolicina nezavisnih izdavača je odbila Googleov prijedlog. Stoga su im zaprijetili da će ih blokirati na YouTubeu. Među ‘buntovnim’ glazbenicima našli su se Adele, Radiohead i Arctic Monkeys, a ako se Googleova prijetnja ostvari, mogli bi na sebe navući gnjev milijuna fanova, piše rt.com.
Uzrujat će milijune fanova
Iz YouTubea su naveli kako je do sada nove ugovore potpisalo oko 95 posto diskografa iz glazbene industrije te da će blokirati svega pet posto ostalih koji su nezadovoljni novim uvjetima suradnje. Istaknuli su da im je želja bila potpisati ugovore sa svim diskografima, ali da su bili svjesni kako će se uvijek naći dio nezadovoljnih koji se neće složiti s uvjetima koje nameću YuTube i Google.
Robert Kyncl iz YouTubea, pak, nije naveo točno uvjete ponuđene nezavisnim izdavačima. Tek je spomenuo da se radi o ‘dobrim uvjetima’, dok su na BBC-u neki nezavisni izdavači izjavili kako im je Google ponudio užasne financijske uvjete te tako pokazao ‘nedostatak poštovanja’ prema njima.
Djelomična blokada po zemljama ili zbog Viveoa
Geoff Taylor iz organizacije britanskih diskografskih kompanija BPI tvrdi kako je blokiranje brojnih izvođača loš potez jer će tako uskratiti milijunima fanova da uživaju u glazbi svojih idola, ali će uskratiti diskografima i izvođačima važan izvor zarade. Također će im onemogućiti da žive od svoje glazbe samo zbog toga što nisu prihvatili njihov ultimatum.
No treba napomenuti da se blokadom na YouTubeu ipak neće tako lako riješiti spotova od nezadovoljnika, jer će se isti i dalje prikazivati putem Vevoa koji je s Googleom potpisao novi ugovor. Isto tako će se neki spotovi prikazivati u jednoj državi, a u drugoj neće jer pojedini izvođači imaju potpisane ugovore s različitim izdavačima u različitim zemljama.