YouTube kopira Instagram: Uveli značajku koju mnogi od vas koriste svakodnevno
Snapchat je bila prva društvena mreža koja se temeljila na kratkim video-porukama koje nestaju nakon određenog vremena. Priče (stories) kasnije su uveli i Instagram, Facebook pa čak i WhatsApp. Ovih dana, a nakon ažuriranja aplikacije, značajka Stories stigla je i na YouTube.
Po uzoru na Snapchat i Instagram i YouTube je uveo značajku Stories. No, sadržaj pomoću novog alata mogu objavljivati samo oni s 10.000 ili više pretplatnika.
Kako piše The Verge, razlika između Insta-priča i iste značajke na YouTubeu je nekoliko. YouTube priče traju sedam dana, nasuprot onih na Instagramu koje nestaju nakon 24 sata. Kada vlasnik YouTube kanala objavi priču, ona je dostupna i pretplatnicima, ali i osobama koje nisu pretplatnici njegova kanala. YouTube priče pojavljuju se na bočnoj traci ‘Up Next’. Kreatori koji koriste ovu značajku na YouTubeu fanovima mogu odgovarati na komentare unutar priča, a ti će odgovori biti vidljivi svima koji gledaju priču. Na Instagramu odgovor ostaje u privatnoj poruci.
Proces objave YouTube priča nije nimalo kompliciran – dovoljno je u YouTube aplikaciji dotaknuti ikonu kamere te odabrati opciju ‘create story’.
Iza ove novine na YouTubeu stoji želja da kreatori i vlasnici kanala ostvaruju svakodnevnu interakciju sa svojim pretplatnicima te da ondje, primjerice, učitavaju videe o onome što se događa ‘iza scene’ nastanka jednog YouTube videa. No, čini se kako novom značajkom YouTuberi nisu previše oduševljeni. Philip DeFranco, vlasnik kanala sa 6,3 milijuna pretplatnika kaže kako su mu YouTube priče čudne.
– Traju sedam dana, dozvoljavaju komentiranje, ali odgovoriti možete jedino drugim videom ili fotografijom. Nedostaje im ‘swipe up’, značajka za povezivanje, što mi se čini kao promašena prilika. Ima potencijala, ali sam skeptičan, tvitao je DeFranco.
https://twitter.com/PhillyD/status/1067890893305217024