Pretraga

Zašto mladi koriste društvene mreže

A- A+

Portal Top Universities je analizirao zašto sve mladi diljem svijeta koriste društvene mreže i došao do zanimljivih otkrića.

Facebook, Twitter i YouTube postaje ključni dio svakodnevnog života pogotovo mlađoj populaciji. Jedno od glavnih pitanja koje se nameće je kako zapravo oni koriste ovaj medij odnosno u koje svrhe.

Istraživanje koje je napravio portal Top Universities na uzorku od tisuću mladih iz cijelog svijeta dao je zanimljive rezultate.

‘Interesantne su i drže nas u toku’

Naime, više od 40 posto populacije mlađe od 20 godina društvene mreže koristi kako bi ‘bili u toku’. Sličan rezultat pokazuju i analiza odgovora njihovih starijih kolega (do 30 godina).

Drugi uobičajen motiv za korištenje društvenih mreža leži u činjenici da su mreže ‘interesantne’. Među mladima imeđu 21 i 30 godina je nešto popularnije korištenje mreža u poslovne svrhe odnosno kako bi se stvorili dobri i korisni kontakti.

Zanimljivo je kako stariji ispitanici od ove dvije kategorije češće koriste specijalizirane društvene mreže poput LinkedIn-a dok mlađi preferiraju one utemeljene na zabavnim sadržajima kao što je YouTube.

Izdvojeni članak

Što se događa s Facebook profilima mrtvih?

Regionalna raznolikost

Zanimljivo je također analizirati i razlike koje proizlaze iz geografske odrednice. Tako su generalni trendovi među ovom populacijom u Europi, SAD-u i Kanadi vrlo slični no znatno se razlikuju od onih koje su istraživači dobili u slabije razvijenim djelovima svijeta.

Tako su na primjer, studenti u Južnoj Americi manje motivirani željom da podjele nešto s okolinom, a više interesnim faktorima. U Africi se mladi dominantno služe društvenim mrežama kako bi pospiješili šanse za stvaranjem kvalitetnih kontakata, a u Aziji kako bi sa što manje muke izrazili svoje mišljenje.