Vodeća zemlja po broju korisnika interneta je Kina. Trenutno ima 591 milijun korisnika, čime je napravila porast deset posto u odnosu na prošlu godinu. Oko 44 posto stanovnika ove najmnogoljudnije zemlje služi se mrežom. Kinu slijedi SAD-a s 254 milijuna korisnika.
Zemlja s najvećim brojem korisnika interneta je Kina, u kojoj se čak 591 milijun ljudi služi mrežom i mrežnim uslugama. Samo u odnosu na prošlu godinu, broj korisnika u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta se povećao za deset posto. Sada se čak 44 posto ukupnog broja Kineza koristi internetom, piše BBC.
Nema europskih zemalja u prvih pet
Duplo manje korisnika imaju Sjedinjene Američke Države, u kojima se internetom koristi 254 milijuna ljudi, što je otprilike pet šestina ukupnog stanovništva. Slijedi je Indija sa 152 milijuna, međutim u ovoj je zemlji to svega osmina ukupne populacije.
Japan je četvrti sa 101 milijunom korisnika, a Brazil zaključuje prvih pet s 99 milijuna.
Kinezi na internetu uglavnom putem pametnih telefona
Čak 464 milijuna Kineza, pristupa internetu preko pametnih telefona te drugih bežičnih uređaja. Takav interes za tehnologiju, te rast broja korisnika, uvjetovao je povećanje vrijednosti lokalnih softversko – informatičkih tvrtki u Kini.
O tome svjedoči podataka da je početkom tjedna najpopularnija kineska tražilica Baidu najavila spremnost da plati 1,9 milijardi dolara za preuzimanje Wireless Websofta, koji ima dvije mrežne stranice, na kojima se mogu kupovati i preuzimati aplikacije za smart phone.
Tvrtke sa zapada sve se više interesiraju za kinesko tržište, a slavni Manchester United, nedavno je otvorio profil i na kineskoj društvenoj mreži Sina Weibo na mandarinskom jeziku. Tako sada na svom Twitter profilu dopiru do 200 milijuna aktivnih korisnika, a na Sina Weibou do 500 milijuna.
Najveći kineski portal koristi gotovo 800 milijuna ljudi
Tencet je najveći kineski internetski portal za pružanje usluga. Portal ima čak 798, 2 milijuna korisnika ISM-a, odnosno servisa koji omogućava komunikaciju u realnom vremenu, što je više od ukupnog broja korisnika mreže u Kini.
Razlog tomu je velika popularnost Tenceta u Indoneziji, ali i drugim dijelovima Azije.