Već pri kupovini odjeće većna žena unaprijed odredi koliko se ista smatra ‘novom’ i kad je vrijeme da se obnovi garderoba. Međutim, Facebook je tom starenju uvelike pripomogao.
S obzirom da se na popularnoj društvenoj mreži Facebooku svakodnevno objavi veliki broj fotografija, nije ni čudno da moge žene svoju odjeću smatraju starom nedugo nakon kupovine. Nije spomenuta mreža jedini krivac tomu, jer isti osjećaj dobiju i korisnice koje često objavljuju slike na Instagramu, Twitteru ili sličnim internetskim stranicama.
Žene smatraju 36 posto svoje odjeće nenosivom
Zaključak o ubrzanom starenju odjeće zahvaljujući fotografijama na društvenim mrežama otkrila je tvrtka Sharps Bedrooms nedavno provedenom anketom. Doznali su da prosječna žena posjeduje 107 odjevnih predmeta, no unatoč tome najmanje jednom tjedno tvrdi da nema što obući.
Upravo su problemi s odjevnim predmetima koje su nedavno nosile ili ne idu uz zamišljenu kombinaciju glavni razlozi za napade panike kod djevojaka i žena prilikom spremanja za van, u školu ili faks te na posao. Odjeću često proglašavaju neprikladnom i zbog činjenice da je postala preuska, prevelika, prljava ili, pak, razvučena.
Iz rezultata provedene studije proizašla je spoznaja da žene smatraju kako 36 posto njihove odjeće uopće nije nosivo, dok 15 posto krpica iz svojih ormara nikada nisu ni odjenule.
Većinom se zbog nedostatka odjeće svađaju s partnerima
– Sve žene uvijek misle da nemaju što obući, ali proglašavanje trećine gardarobe nepogodnom je zaista pretjerano, objasnila je Rachal Hutchenson, glasnogovornica tvrtke koja je provela anketu.
Za čak 67 posto žena traumatično je iskustvo kada moraju pronaći nešto što će nositi u posebnoj prilici, a približno isti broj anketiranih je odgovorio da u takvim slučajevima uvijek kupe nešto novo. Jedna od pet žena navela je da se redovno svađa sa suprugom ili partnerom upravo zbog toga to smatra da nema dovoljno odjeće. Najveći, pak, problem ima 36 posto ispitanica koje redovno kupuju odjeću, ali zatim istu sakrivaju.