Državni tajnik objasnio zašto Šveđani smanjuju digitalizaciju u školama: Učenici im imaju problema s čitanjem i pisanjem
Švedska je nedavno najavila da, u svojim školama, smanjuje korištenje digitalnih tehnologija kako bi potakli učenike da znanje stječu koristeći knjige i druge tiskane materijale. Jedan od razloga za to je pad u određenim vještinama kod djece kao što je čitanje. Kako će izgledati smanjenje digitalizacije u školama i na koga će se prvenstveno odnositi, pojasnio je Erik Scheller, državni tajnik iz švedskog Ministarstva obrazovanja.
Državni tajnik i švedskog Ministarstva obrazovanja, Erik Scheller, u razgovoru s reporterkom Nove TV, Sanjom Višticom, objasnio je kao Švedska neće ukinuti korištenje digitalnih tehnologija u školama već će samo smanjiti korištenje ekrana i povećati korištenje knjiga.
Razlog donošenja ovakve odluke je zabrinutost zbog pretjeranog korištenja digitalnih alata, osobito u predškolskoj dobi zbog čega se, kasnije, pojavljuju problemi s čitanjem i pisanjem.
U obzir uzimaju što nalaže znanost
Dodao je kako u obzir uzimaju ono što nalaže znanost, a to je da je tradicionalno čitanje i pisanje najvažnije za razvoj vještina.
– Dosta se digitalni alati koriste u predškolskom odgoju i oko toga smo zabrinuti. Za najmlađe učenike i za djecu u predškolskoj dobi pokušat ćemo smanjiti digitalne alate i pojačati korištenje knjiga i tradicionalnih alata, rekao je Erik Scheller Sanji Vištici s Nove TV.
Predškolsku djecu žele potpuno odmaknuti od tehnologije
Za malenu djecu predškolske dobi nastojat će da ih se potpuno odmaknu od tehnologije dok će kod malo veće djece tehnologiju samo reducirati. Za srednjoškolce i studente korištenje digitalne tehnologije je vrlo važno pa će ju oni upotrebljavati koliko god je to potrebno.
– Mislim da će ovaj trend slijediti cijeli zapadni svijet kada se spozna da smo možda otišli predaleko s digitalizacijom, poručuje Scheller za Novu TV.