Pretraga

Ipak ne trebamo brinuti za ministrovo zdravlje: Fuchs je negativan na koronu

A- A+

Kako su objavili iz ministarstva, Radovan Fuchs negativan je na koronavirus, ali ostaje u samoizolaciji. Podsjećamo, kad smo pitali kolika je plaća ministra za vrijeme samoizolacije, iz MZO-a su nam zahvalili što brinemo za ministrovo zdravlje. Iako posao novinara nije briga za ičije zdravlje, ipak možemo odahnuti te reći kako s pravom nismo brinuli.

foto: Denis Gaščić|srednja.hr

– Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs primio je nalaz testiranja koji pokazuje da je negativan na koronavirus, objavilo je Ministarstvo znanosti i obrazovanja.

Izdvojeni članak

Pitali smo MZO kolika je plaća ministra za vrijeme samoizolacije: Dobili smo bezobrazan odgovor

Međutim, napomenuli su kako, sukladno pravilima epidemiologa, ministar ostaje u samoizolaciji do 13. listopada, a u vrijeme njegova izostanka mijenja ga državni tajnik Stipe Mamić.

Podsjećamo, ministar je u petak završio je u samoizolaciji te je njegovo Ministarstvo tog jutra objavilo kako će ga ‘iduća dva tjedna mijenjati državni tajnik Stipe Mamić’.

Zanimalo nas je stoga kolika je plaća ministra za vrijeme samoizolacije, no iz ministarstva su nam, bezobrazno, zahvalili što ‘brinemo za ministrovo zdravlje’.

Sada napokon možemo konstatirati da nismo imali o čemu ni brinuti (iako moramo priznati da posao novinara nije da brine o ičijem zdravlju, pa tako ni o ministrovom).

Da je ministar dobro, potvrdio je i jutros kada je nastavnicima čestitao Dan učitelja.

– Učitelj je nositelj promjena i reformi u obrazovanju, stoga je profesionalne kompetencije učitelja potrebno kontinuirano unaprjeđivati i razvijati sukladno njegovim višeznačnim ulogama. Ovim putem želim istaknuti i kako trebamo biti ponosni na hrvatsko pedagoško nasljeđe i spoznaje znanosti. Predstoji nam mnogo rada i energije oko daljnjeg unaprjeđenja reformskih procesa definiranjem strukture nacionalnih kurikuluma s planiranim optimalnim i maksimalnim opterećenjem učenika za postizanje očekivanih odgojno-obrazovnih postignuća, osiguravanja veće dostupnosti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, uvođenja cjelodnevne nastave za učenike osnovnih škola, razvoja cjelovitoga sustava osiguranja kvalitete obrazovanja na razini osnovnoškolskog i srednjoškolskog odgoja i obrazovanja, naveo je Fuchs u pismu.