Maltretiraju vas u školi, imate obiteljskih problema ili trpite zlostavljanje u vezi? Postoji netko tko će vas saslušati i pružiti vam pomoć
Iako toga možda niste svjesni, oko vas postoje osobe koje na dnevnoj bazi doživljavaju neku vrstu nasilja. Možda baš vaš prijatelji Alen ima majku alkoholičarku koja ga fizički kažnjava, možda Ivana iz 2.c ima dečka koji ju verbalno zlostavlja, a možda ste taj prijatelj vi i kolege iz razreda maltretiraju vas pod svakim odmorom. Znajte, niste smai. Hrabri telefon nedavno je krenuo u Viber kampanju putem koje su ovakve i slične priče svojih pozivatelja odlučili približiti mladima i na taj način dati im do znanja da se i u najtmurnijim i situacijama koje izgledaju bezizlazno, ipak imaju kome obratiti.
Hrabri telefon već mjesec dana provodi kampanju pod nazivom ‘Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći’. U partnerstvu s Viberom putem javnog računa, paketa stickera te chatbota otvoren je novi je komunikacijski kanal kako bi savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116 111 još više približio djeci, mladima te posebno adolescentima.
Putem Vibera, a na tjednoj bazi na javnom chatu Hrabrog telefona objavljuju se priče satkane od priča djece i mladih nazivatelja. Tim pričama iz Hrabrog telefona daju informaciju o tome kako se osjećaju i kroz što prolaze djeca s određenim problemom kojeg nose sa sobom.
– Ideja je da kroz kampanju i njene razne kanale dođemo do što većeg broja djece i mladih i upoznamo ih s najčešćim problemima radi kojih nam se djeca obraćaju na Hrabri telefon ne bi li ih na taj način ohrabrili da se i oni obrate za pomoć ukoliko ju trebaju, pojašnjavaju iz Hrabrog telefona.
U prvih 10 dana trajanja kampanje, javnom računu Hrabrog telefona priključilo se više od 40.000 korisnika koji su najprije dobili priliku saznati više o volonterima Hrabrog telefona, a potom i pročitati priču satkanu od iskustava djece pozivatelja, što je ujedno i sadržaj koji će biti objavljivan u cijelom periodu trajanja kampanje.
– Iskustvo djeteta koje proživljava nasilje u školi te opis straha, nemoći, izoliranosti, pa i ljutnje koje prolazi u toj situaciji svakako je tema s kojom se svaki čitatelj treba pobliže upoznati. S obzirom na to da je nasilje među djecu danas čest razlog pozivanja Hrabrog telefona, ovom prvom pričom Hrabri telefon želi poručiti da je važno potražiti pomoć jer nitko ne smije proživljavati nasilje i ono se mora zaustaviti! U narednim tjednima korisnici javnog računa moći će pročitati još priča djece, njihov doživljaj i borbu s problemima, pisane kako bi olakšale svima onima koji prolaze slično sami ili sa svojim bližnjima. Vrijednost ove kampanje prepoznale su i mnoge javne osobe koje su je objeručke podržale, još jednom dokazujući kako su situacije koje kroz djetinjstvo prolazimo nešto univerzalno s čime se svatko može povezati, poručuju s Hrabrog telefona.
Podržite kampanju i pristupite javnom računu Hrabrog telefona na Viberu, preuzmite sticker paket na http://bit.ly/Hrabri_Stickeri i pokrenite chatbot. Pročitajte priče djece koja se suočavaju s različitim poteškoćama i naučite kako ih podržati i kome se mogu obratiti.