Učenici škola koje brane donošenje mobitela imaju bolje akademske rezultate
Prema istraživanju Londonskog Centra za ekonomske performanse pri London School of Economics učenici kojima škole brane donošenje mobitela na nastavu postižu bolje akademske rezultate. Istraživanje je provedeno u četiri grada Ujedinjenog Kraljevstva, a rezultati su dobiveni usporedbom politika škola prema korištenju mobitela u školi i povijesti performansi učenika na ispitima.
Louis-Philippe Beland i Richard Murphy svoje su istraživanje ‘Ill Communication: Technology, Distraction & Student Performance’ proveli još prošle godine, a zaključili su kako su se u školama koje su zabranile donošenje mobitela rezultati ispita 16-godišnjaka poboljšali za 6.4 posto. Time su zaključili da se radi o rezultatu koji bi bio ekvivalent onoga kada bi se školska godina produljila za pet dana, odnosno svakog radnog dana za jedan školski sat.
– Ilustrirali smo kako višenamjenska tehnologija, poput mobilnih telefona ima negativan utjecaj na produktivnost, zbog distrakcije koju stvara. U školama koje su ograničile korištenje mobitela zabilježeni su bolji rezultati na ispitima, stoji u zaključku istraživanja.
Međutim, mobilni uređaji nemaju jednak utjecaj na sve učenike. Na učenike koji inače imaju loše rezultate u školi mobilni će uređaji utjecati nepovoljnije i više ih ometati, dok se učenici s boljim performansama mogu jednako fokusirati, bez obzira na prisustvo mobitela.
– S obzirom na rezultate, zabrana mobilnih uređaja mogla bi biti jeftin način na koji škole mogu smanjiti edukacijske nejednakosti, zaključuju znanstvenici.