Ni mi nismo daleko od ovakvog sata informatike: U školi gdje računala ne postoje, genijalni profesor naučio đake kako radi Word
Ovih dana društvenim se mrežama proširila objava jednog profesora informacijsko-komunikacijskih tehnologija iz Gane. I ništa ne bi bilo neobično da o računalima i najnovijim tehnologijama učenike ne podučava bez računala. Ipak, ovaj kreativni profesor uspio je pronaći način kako učenicima dočarati ono što njihovi vršnjaci diljem svijeta mogu vidjeti na svojim zaslonima.
Iako možda imamo osjećaj da danas svi oko nas znaju kako izgleda MS Word i kako se on koristi, u zemljama trećeg svijeta takvi su rijetkost. No, to ne znači da đaci ondje ne mogu učiti predmete poput informatike i informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Upravo taj predmet u jednoj ruralnoj školi u Gani predaje profesor Owura Kwadwo. Njegovi učenici pred sobom nemaju računalo, a da bi im dočarao kako izgleda MS Word, profesor Kwadwo snimku zaslona tog programa nacrtao je na ploču.
– Svaki učitelj ima svoj način prezentiranja svojih predmeta učenicima. Ovo je moj način, kazao je za Bored Panda Kwadwo.
Inače, studirao je vizualnu umjetnost pa je te vještine i koristio prilikom crtanja prozora Worda na ploču. Učenici su sliku precrtali i tako učili o Wordu.
– Radim to jer želim da moji učenici razumiju što predajem, da im barem dam ideju onoga što bi vidjeli da je ispred njih računalo. Želim biti siguran da sve razumiju prije no napuste sat, kaže Kwadwo.
Fotografije s jednog takvog predavanja profesor je objavio na svom Facebooku. I dok mnogi hvale njegov trud, drugi pak negoduju zbog činjenice što mora ići tako daleko da bi učenici shvaćali IKT. Ipak, kako Kwadwo kaže, stanje po pitanju poboljšanja nastave IKT-a polako se u Gani poboljšava. A otkada je on objavio fotografije iz učionice, dobio je brojne ponude za donacije u obliku laptopa i projektora.
– Mnogo je škola koje se suočavaju s istim problemom. I njima želim pomoći tako da im dam dio tih donacija, kako bi im poučavanje IKT-a bilo jednostavnije, kaže ovaj kreativni profesor kojemu je prenošenja znanja učenicima na prvom mjestu.