Pretraga

Ludbreške srednjoškolke smislile kako poboljšati popularne USB stickove

A- A+

Nastup među deset finalista ovogodišnje Ideje godine izborila je i ekipa UNI team sa svojim projektom ‘USB Glow Stick’. Kroz rješenje, koje su smislili u sklopu nastave, žele pomoći srednjoškolcima i kolegama te im ubrzati provjeru kapaciteta memorije.

Uni team foto: Ivan Božić|srednja.hr

Na finalu Ideje godine 2016, koje se održalo krajem prošlog mjeseca, Srednja škola Ludbreg imala je čak dva predstavnika. Osim mladih robotičara, među deset najboljih ušle su i učenice Janja Djura, Gabrijela Kajzogaj i Paula Petak, koje su smislile kako poboljšati popularne USB stickove.

‘Smatramo da je Ideja godine odlična prilika za promociju našeg proizvoda’

– Smatramo da je Ideja godine odlična prilika za promociju našeg proizvoda, a i činilo nam se vrlo interesantno sudjelovati na ovakvom natjecanju. Smislili smo USB glow stick koji mijenja boju s obzirom na količinu memorije kako bi zbog užurbanog načina života srednjoškolcima i studentima olakšali obaveze oko pripreme prezentacija, objasnile su Janja, Gabrijela i Paula.

Ističu kako bi ovakva vizualna upozorenja smanjila česte probleme s prenakrcanim USB-om. Do ideje su došli na satovima iz predmeta ‘Obiteljski posao’, u kojem za ocjenu rade na zanimljivim projektima te koriste taj moderan i svepopularniji pristup edukaciji.

U sklopu nastave trebali su smisliti i promovirati jedan novi proizvod.

Izdvojeni članak

Gradonačelnik Ludbrega primio ludbreške finaliste Ideje godine

Svoju ideju predstavile pred stručnim žirijem i pedesetak natjecatelja

– Cure su došle do interesantne ideje kako već jedan popularan proizvod doraditi te ga promijeniti. Cijeli taj projekt nije bio povezan s Idejom godine, a pri prijavi na ovo srednjoškolsko natjecanje su ga one samo proširile i doradile poslovni plan kako bi ga što bolje prezentirale pred stručnim žirijem, pojasnila nam je njihova mentorica i školska profesorica Irena Vađunec.

Na razradu svoje ideje, uz redovite školske obaveze, radile su oko dva mjeseca. Osim što su naučile kako napraviti školski plan, Janja, Gabrijela i Paula stekle su i vrijedno iskustvo timskog rada.

– Uglavnom smo zajednički radili na svim segmentima projekta. Najteže nam je bilo napraviti poslovni plan, odnosno procijeniti koliki će nam biti troškovi, jer nam je to teško predvidjeti. A s obzirom na to kako smo ‘Ekonomistice’ i ove tehničke detalje baš ne razumijemo pa smo morali potrošiti dosta vremena kako bi mogli drugima kvalitetno predstaviti svoje zamisli, objasnile su učenice ludbreške srednje škole te istaknule kako im je vrlo vrijedno i iskustvo prezentiranja pred stručnim žirijem te brojnom publikom.